هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی دو برنامه جدید سونی برای دوربین

سونی به تازگی دو برنامه قابل عملکرد بر روی دوربین را به منظور افزودن نور به تصاویر و تصویربرداری از سوژه‌های متحرک دارای سرعت بالا به محصولات خود افزوده است.

sony-camera-apps-111

 برنامه Light Shaft ابزاری است که به کاربران امکان افزودن یک اشعه دراماتیک نور به عکس‌هایشان را می‌دهد.

همچنین برنامه Motion Shot سوژه متحرک را در شلیک با سرعت بالای فریم‌ها شناسایی می‌کند و این فریم‌ها را در یک تصویر منفرد ادغام می‌کند.

در عصر گوشی‌های هوشمند قابل عکاسی و دوربین‌های آندروید، برنامه‌های عکاسی بسیاری موجود هستند اما تعداد اندکی از آن‌ها بر روی دوربین‌های توانا عمل می‌کنند.

در این بین استثنای قابل توجه، گلچینی از برنامه‌های دوربین PlayMemories است که سونی سال گذشته به همراه محصولات NEX-5R و NEX-6 خود معرفی کرد.

sony-camera-apps-0

از آن زمان بروزرسانی‌هایی صورت گرفته و این شرکت به تازگی دو برنامه جدید خود را برای خرید و دانلود برروی دوربین‌ها از طریق اتصالات Wi-Fi یا یک رایانه متصل معرفی کرده است.

برنامه Light Shaft برای افزودن شلیک نور به تصاویر با ویژگی‌هایی مانند اشعه، ستاره، جرقه و پرتو ارائه شده است.

کاربران می‌توانند موقعیت منبع نورشان را از طریق صفحه‌لمسی انتخاب کنند و سپس زاویه، شدت، طول و تعداد اشعه‌های موجود در تصویر را قبل از ذخیره‌سازی تغییر دهند. تصویر اصلی و ویرایش‌نشده نیز ذخیره می‌گردد.

برنامه Motion Shot نیز برای شکار ترفندهای ورزشی و همچنین طبیعت وحش دارای سرعت بالا ایده‌آل است و کاربران می‌توانند توالی از طول و فریم‌های آغاز/پایان را انتخاب کنند. همچنین تمامی تصاویر منفرد به همراه تصویر ترکیبی ذخیره می‌گردد.

بهای دانلود هر یک از این برنامه‌ها ۴٫۹۹ دلار امریکا عنوان شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد