هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

اپلیکیشن توییتر موزیک رسما ارائه شد


همانطور که قبلا نیز شما را در جریان گذاشته بودیم ، توییتر در حال آماده سازی اپلیکیشنی در رابطه با موسیقی بود، که سرانجام ساعتی پیش آن را جهت دانلود در اختیار عموم قرار داد. 


این اپلیکیشن با استفاده از قدرت شبکه اجتماعی توییتر، سعی میکند تا تجربه ای متفاوت از گوش دادن به موسیقی را در اختیار شما قرار دهد. این برنامه با استفاده از تگ #NowPlaying برترین موسیقی هایی که کاربران توییتر مشغول به گوش دادن به آن هستند را برای شما لیست کرده و امکان پخش آن ها را فراهم می کند. به محض انتخاب یک آهنگ، پروفایل توییتر خواننده نیز باز شده و از طریق آن می توانید مشاهده کنید که خواننده محبوبتان چه هنرمندانی را فالو می کند. شما همینطور می توانید آهنگی را که مشغول به گوش دادن هستید را توییت کرده و از این طریق موسیقی های محبوبتان را با دوستانتان به اشتراک گذارید. 


mzl.mishttrk.320x480-75.jpg

در حالت عادی با انتخاب هر آهنگ، بنا بر قوانین کپی رایت، تنها نسخه دمو برای شما پخش می شود، اما در صورتی که تمایل دارید به نسخه کامل گوش دهید می توانید با حساب کاربری خود در سرویس های موسیقی آنلاین rdio و یا اسپاتیفای داخل اپلیکیشن موزیک توییتر شوید و از پخش آنلاین آهنگ ها لذت ببرید. 

این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای iOS عرضه شده که آن را به رایگان می توانید از اپ استور دانلود نمایید. بی شک نسخه اندروید این برنامه نیز به زودی عرضه خواهد شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد