هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تخمین فروش اکسپریا زد: 4.6 میلیون دستگاه در 40 روز

یکی از حرکت های صحیحی که سونی در چند وقت اخیر انجام داد، معرفی و عرضه پیش دستانه پرچمدار امسالش Xperia Z در CES 2013 بود

این تلفن که در هفته اول سال میلادی جاری معرفی شد، شاید به نوعی نجات بخش سونی هم باشد. حالا تحلیلگران فروش آن را در 40 روز اول عرضه، در حدود 4.6 میلیون دستگاه تخمین زده اند که رقم بسیار امیدوار کننده ای برای این شرکت است؛ البته هنوز سونی آمار دقیقی اعلام نکرده. 

چند دلیلی که می شود برای موفقیت احتمالی و هنوز تایید نشده این محصول و قرار گرفتن در بین پر فروش ترین های سال 2013 آورد عبارت هستند از: 

- پیش دستی سونی در معرفی و عرضه اکسپریا Z که آن را زودتر از محصولاتی نظیر اچ تی سی وان، گلکسی S4، و البته اپتیموس جی پرو در ویترین فروشگاه ها قرار داد. 

- ویژگی های جالب اکسپریا Z نظیر نمایشگر تمام اچ دی 5 اینچی، مقاومت بدنه در برابر آب و خاک، و طراحی زیبا و چشم نواز با بدنه ای از جنس شیشه و متریال به کار رفته در اتومبیل های مسابقه ای. 

باید منتظر آمارهای دقیق سونی از فروش اکسپریا Z ماند ولی همین که تحلیلگران موفقیت احتمالی آن را پیش بینی کرده اند، می تواند نشانه ای مثبت باشد. احتمال می رود اکسپریا Z بتواند سهم و جایگاه سونی در بازار تلفن های هوشمند را به خوبی ارتقا دهد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد