هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

اعلام نتیجه استفاده از تکنولوژی برتر خط دروازه در فوتبال

بدون تردید فوتبال در سراسر جهان محبوب ترین رشته ورزشی می باشد که با عقد قراردادهای میلیاردی مابین شرکت های تبلیغاتی، تیم ها، بازیکنان و… از مستطیل سبز خارج شده و تبدیل به تجارتی غول آسا شده است. چه بسیار تیم هایی که با هزینه های کلان و هواداران پرشمار سعی در کسب موفقیت و جام های قهرمانی دارند، اما گاهی اوقات فدای اشتباهات داوری می شوند و این خاطرات تلخ را تا سالیان سال در ذهن هواداران خود ثبت می کنند. قبلا در رابطه با استفاده فیفا از تکنولوژی های روز دنیا در جهت به حداقل رساندن ممکن اشتباهات داوری بحث کرده بودیم که می توانید در این لینک مطالعه بفرمایید، اما اخیرا با اتمام نشست سالیانه سران فیفا در مقر این سازمان در زوریخ سویس مقررات جدید تصویب شدند و اخباری خوب از این نشست برای طرفداران ورود تکنولوژی به فوتبال منتشر گردید.

در نشست سران رسما اعلام شد که تکنولوژی خط دروازه goal-line technology/GLT به مستطیل سبز وارد شده و پس از آزمایش در جام باشگاه های جهان در توکیو، مقصد بعدی جام کنفدراسیون های ۲۰۱۳ در برزیل خواهد بود و تکنولوژی نوپا در بوته آزمایش قرار خواهد گرفت. تصمیم گیری در مورد انتخاب تکنولوژی های شرکت کننده در مناقصه از ماه فوریه آغاز شد و با برگزاری نشست زوریخ نتیجه نهایی آن رسما در روز سه شنبه ۲ آوریل۲۰۱۳ اعلام شد.

تکنولوژی GmbH متعلق به یک شرکت آلمانی است که برنده مناقصه شد و با پذیرش نهایی طرح رسما با فیفا قرارداد بسته و به عنوان تکنوژی مورد استفاده در بازی های جام کنفدراسیون ها و در نهایت جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مورد استفاده قرار می گیرد. در طرح مذکور تعداد ۱۴ عدد دوربین در سراسر زمین نصب شده و با استفاده از شبیه سازی ۴ بعدی اقدام به محاسبات و اعلام نتیجه می نماید.

در حالیکه هر ۴ طرح ارائه داده شده برای راه اندازی تکنولوژی GLT مناسب بوده و مورد تایید فنی کارشناسان سختگیر فیفا قرار گرفته بودند، اما تصمیم بر آن گرفته شد که طرحی انتخاب شود که با شرایط حاکم بر استادیوم های برزیل بیشترین سازگاری را داشته باشد و با ارزیابی شرایط محلی و امکانات موجود، مشکلی از بابت تامین قطعات و خدمات پشتیبانی از آن وجود نداشته باشد. همچنین در نشست سران، مقررات و جزییات مالی پتنت طرح، مدیریت پروژه و شرایط و زمان نصب دوربین ها و سایر تجهیزات مربوط، مطرح و توافق نهایی حاصل شد.

طبق قرار مقرر شده، تکنولوژی شرکت آلمانی بزودی در استادیوم های محل برگزاری بازی ها نصب می گردد و طی این مدت به همان روال سابق و آزمایشات استاندارد فیفا که قبلا تعیین شده بود، در محل بازی ها انجام خواهد شد. بزودی در فدراسیون فوتبال برزیل کلاس های آموزشی نحوه کار با سیستم برگزار می گردد.

FIFA Quality Programme

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد