هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

MSI جدید ترین All In One های خود را معرفی کرد

MSI جدید ترین All In One های خود را مجهز به صفحه نمایش ۲۱٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل معرفی کرد. دو محصول AIO AE2212/AE2212G از صفحه نمایش لمسی با قابلیت تشخیص ۱۰ لمس همزمان برخوردار است که ساختار صفحه نمایش بدون فریم است تا جذابیت بیشتری به محیط کار شما ببخشد.


  MSI برای بهینه سازی استفاده از صفحه نمایش لمسی،‌سیستم عامل ویندوز ۸ را برگزیده تا با توجه به پشتیانی رابط مترو از پنل های لمسی، تجربه ای جدید برای کاربران فراهم آورد. یکی از مشکلات پنل های لمسی فریم دار، کار با بخش های کناری صفحه نمایش بود که با استفاده از پنل بدون فریم، این مشکل به طور کامل برطرف گردیده است. یکی از فناوری های مفید MSI در کامپیوتر همه کاره AE2212، روشن شدن خودکار صفحه نمایش پس از فشردن کلید پاور دستگاه است و در این حالت نیازی به روشن کردن صفحه نمایش به صورت دستی نخواهد بود. کامپیوتر های همه کاره به طور معمول از امکانات صوتی و تصویری چندان قدرتمندی برخوردار نیستند و MSI نیز چنین مسئله ای را به خوبی درک کرده است.

استفاده از دو بلندگوی ۳ واتی ۵٫۱ کاناله قدرتمند با تائیدیه صوتی THX که ایده آل برای مشاهده فیلم است، نیاز کاربران را در این بخش برطرف خواهد کرد. در بخش قدرت پردازشی، استفاده از پردازنده های آیوی بریج Core i3-3220 و Core i5-3470S به همراه چهار گیگابایت حافظه DDR3 با فرکانس ۱۳۳۳ مگاهرتز (با قابلیت نصب هشت گیگابایت حافظه) نشان دهنده قدرت بالای دو کامپیوتر همه کاره MSI است.


اگر نیم نگاهی به اجرای بازی های روز در دقت و جزئیات تصویر متوسط دارید، کارت گرافیک GeForce GT630M به همراه دو گیگابایت حافظه گرافیکی می تواند شما را در این مواقع سرگرم کند. با توجه به استفاده از چیپ ست H61 ، امکاناتی مانند هارد دیسک ۱ ترابایتی ساتا ۳ با سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه و پورت های USB 3.0 در محصولات جدید MSI قرار گرفته است. مصرف توان AE2212 برابر با ۱۲۰ وات و این میزان در مدل AE2212G برابر با ۱۵۰ وات است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد