هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

گوگل ۹ میلیون دلار برای یک رفتار غیر اخلاقی جریمه شد

گوگل همین سایتی که هر روز مجبوریم از آن استفاده کنیم امروز خبر داغی دارد . ظاهرا تمام شرکت ها تصمیم دارند که به نحوی پای خود را به مکان های قضایی باز کنند چندی پیش خبر هایی از اپل و سامسونگ بود و امروزپایگاه خبری دیجیتال نیوز ،خبری از جریمه گوگل دارد.

اخیرا به دلیل استراق السمع هایی که گوگل از طریق شبکه های wifi انجام می داده است بسیاری از نهاد ها را نسبت به خود شاکی کرده تا آنجا که برای رضایت آنها مجبور شده است ۹ میلیون دلار به این شرکت ها پرداخت کند .این پول باید به ۳۷ ایالت در کلمبیا پرداخت شود!

گفتنیست این کارها توسط گوگل در سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ صورت می گرفته است .

گوگل در این برهه زمانی با عکس برداری از خیابان ها و مکان هایی که شبکه wifi فعال بوده است همچنین با تصویر برداری از اتوموبیل های افراد در برنامه خصوصی زندگی افراد وارد شده که خشم افراد این مناطق را برانگیخته بود.

گوگل در قول داده بود که این اطلاعات خصوصی افراد را از بین ببرد اما چه دلیلی دارد که اطلاعات خصوصی توسز گوگل جمع شود که بخواهد آن ها را از بین ببرد .

این نشان از رفتار غیر انسانی گوگلی ها بوده است . همچنین گوگل در بیانیه ای اعلام کرده دستگاه ها و نرم افزار هایی نیز که با آن ها از منطق و معابر و مردم تصویر برداری می کرده است از بین می برد . البته این مبلغ چیزی در مقابل پاداش ۶ میلیون دلاری که اشمیت بخاطر مدیریت اجرایی این کار دریافت کرد نیست ( سال ۲۰۱۲ ) .

در همین راستا گوگل به کمیته ملی فرانسه مبلغی در حدود ۱۳۰،۰۰۰ دلار و به دادگاه ملی نیز مبلغ ۲۵،۰۰۰ دلار به خاطر تعویق در حل و فصل این مساله پرداخت!

گفتنیست این خبر توسط /pcworld/ رسما منتسر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد