هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

ال جی و دست انداختن عدد 4 تبلیغات سامسونگ در میدان تایمز

سامسونگ اخیراً زیاد از عدد 4 برای کمپین تبلیغاتی تلفن هوشمند جدید خود استفاده می کند که با توجه به محبوبیت گلکسی S 3 و انتظار استقبال مناسب از مدل بعدی این خانواده، منطقی است. تنها مشکل این است که تقلید کردن از روی این ایده، خیلی ساده است و این دقیقاً کاری است که LG کرده. 

تصویر بالا از تابلوهای تبلیغاتی بزرگ در میدان تایمز نیویورک به خوبی نشان می دهد که چطور LG سامسونگ را دست انداخته و با همین سبک تبلیغاتی، تابلوهایی را بالای تابلوهای سامسونگ به تبلیغ Optimus G اختصاص داده. در واقع فقط چند ساعت مانده به معرفی پرچمدار سامسونگ، LG این پوسترهای بزرگ را برای تبلیغ تلفن خودش رو کرده. 

تابلوهای تبلیغاتی LG بدون شک بزرگتر، بالاتر و درخشان تر از تابلوهای سامسونگ هستند اما باید دید LG از پس موج تبلیغاتی که امروز سامسونگ در نیویورک به پا خواهد کرد چطور بر می آید. تابلوهای بزرگ فقط یکی از ترفند های سامسونگ است. 

صرفاً جهت اطلاع، بد نیست بدانید که ال جی 20 سالی هست که این تابلوها را به تصاحب خود در آورده و امروز آنها را برای دست انداختن شیوه تبلیغاتی سامسونگ تغییر داده. این تابلوها حتی در آخرین ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ هم مشاهده می شوند که احتمالا دلیل حذف آنها توسط این شرکت، همین بوده. 

جملاتی نظیر "اپتیموس جی الآن برای شما اینجاست!" و "بیشتر از 4 تا می طلبد تا با یک اپتیموس جی برابری کند" هم از جملات جالبی هستند که ال جی در تابلوهایش به کار برده. اینجا ست که می شود گفت: دست بالای دست بسیار است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد