هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

شنیده های سامسونگی در مورد مدل جدید گلکسی اس 3 و نمایشگر نوت 3

شرکت Imagination Technologies سرانجام به طور رسمی تایید کرد که چیپ جدید سامسونگ، یعنی Exynos 5 Octa از واحد پردازش گرافیک این شرکت PowerVR SGX544MP برخوردار است و هر چند در این بیانیه به جزئیات اشاره ای نشده، اما سایت anandtech معتقد است که سامسونگ از سه هسته گرافیکی که حداکثر فرکانس آنها 533 مگاهرتز است استفاده کرده. 


اما در حالی که به معرفی گلکسی S 4 نزدیک می شویم انتظار می رود که سامسونگ نسخه بهبود یافته گلکسی S 3 را هم معرفی کند که طبق شنیده ها، یک نمایشگر بهتر، امکان شارژ بی سیم و باتری 2400 میلی آمپر از جمله بهبودهای آنها خواهد بود. 


خبر دیگری که رسیده، تا حدودی از دلیل سرمایه گذاری ۱۱۲ میلیون دلاری سامسونگ در شارپ پرده بر می دارد. منابع داخلی گزارش می دهند حالا که کار سامسونگ بر روی پرچمدار جدیدش گلکسی S 4 را تقریباً به اتمام رسانده و منابع شرکت آزاد شده اند، بحث های مربوط به نسل جدید فبلت گلکسی نوت، یعنی گلکسی نوت 3 به جریان افتاده. این منابع می گویند که سامسونگ در حال حاضر سخت درگیر نهایی سازی تصمیم خود در رابطه با "تکنولوژی نمایشگر" این محصول است. 


طبق گفته های این منبع داخلی، LCD های تولیدی شارپ بهترین LCD های دنیا هستند و سامسونگ می تواند با استفاده از آنها تجربه کار با S-PEN را به مراتب بهتر کند که این مورد، باعث ایجاد تردید در استفاده از پنل AMOLED / PHOLED در نوت 3 شده. حتی آخرین عضو خانواده نوت، یعنی گلکسی نوت 8 نیز با نمایشگر LCD عرضه شده. 


این منبع درباره پنل های OLED هم اطلاعاتی دارد و می گوید که سامسونگ ترجیحاً از آنها در نمایشگرهای بزرگتر مثل تبلت ها، نمایشگرهای منعطف و پرچمدارهای آینده استفاده خواهد کرد ولی برای محصولات برخودار از S-PEN بهترین گزینه پنل LCD است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد