هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

خریدهای نوروزی با کمک دنیای مجازی!

هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم خیابان ها شلوغ و شلوغ تر می شود. خیابان های شهر پر است از ماشین و ترافیک شب عید. همه در تب و تاب خرید اقلام مورد نیاز، انجام کارهای عقب افتاده و یک خانه تکانی اساسی هستند.

اگر خیلی اهل برنامه ریزی برای انجام کارهای خود در این چند هفته پاپانی سال و حتی ایام نوروز باشید، حتما تا حالا فهرستی بلند بالا از کارهایی که باید انجام بدهید تهیه کرده اید، اما اگر از آن دست از کاربران هستید که چندان فرصت سر زدن به فروشگاه های مختلف شهر آن هم در این شلوغی را ندارید چندان نگران نباشید؛ چرا که دنیای مجازی به کمک شما خواهد آمد.

 در حال حاضر سایت های مختلفی وجود دارند که می توانید با مراجعه به آنها دست به خرید اینترنتی بزنید، از حراجی های شهر با خبر شوید، خود را از شر لوازم دست دوم خلاص کنید و حتی شیرینی شب عید بخرید. اگر دوست دارید به دور از شلوغی های حاکم بر شهر تمام کارهایی را که باید انجام دهید در کمترین زمان به پایان برسانید یا در ایام نوروز از تعطیلات خود لذت ببرید، با این گزارش همراه شوید.

● از حراجی شهر با

● از حراجی شهر باخبر شوید

آدرس سایت: www.harajer.com

موضوع: اطلاع رسانی از حراج ها

شاید یکی از خوبی های خرید آخر سال، استفاده از حراج هایی باشد که اکثر فروشندگان برای فروش بیشتر محصولاتشان در نظر می گیرند. این روزها در کشور حراج های مختلفی برپا می شود که اطلاع یافتن از همه آنها برای ما امکان پذیر نیست. اگر نمی خواهید از این حراجی ها عقب بیفتید، بهتر است به سایت «حراجر» سری بزنید. البته این سایت تنها به حراج فروشگاه های مختلف در پایان سال مربوط نیست و با مراجعه به آن می توانید از حراج های مختلف در روزهای مختلف سال با خبر شوید. برای شروع کار بهتر است از بخش «حراجی های پرطرفدار اخیر» سایت شروع کنید. در این بخش شما به تازه ترین حراجی شهر خود دسترسی دارید.

همچنین به جز حراج در دنیای فیزیکی به کمک این سایت شما از حراج فروشگاه های آنلاین نیز باخبر خواهید شد. در همین زمینه سایت www.harajeshahr.com هم می تواند به شما کمک کند.

● تجربیات خریدتان را به اشتراک بگذارید

نام سایت: www.wikishoppia.com

موضوع: اشتراک گذاری تجربیات خرید

این روزها و با افزایش قیمت کالاهای مختلف، شاید چندان به صرفه نباشد که بخواهید برای کالایی هزینه کنید که در نهایت استفاده از آن شما را چندان راضی نمی کند. گاهی پرس و جو از افراد مختلف به شما می تواند کمک کند که از خرید خود راضی باشید.

درواقع استفاده از تجربیات افرادی که محصولات مورد نیاز شما را خریداری کرده اند در بسیاری از مواقع جلوی برخی ضررها را می گیرد. سایت wikishoppia دقیقا همین کار را برای شما انجام می دهد. wikishoppia یک شبکه اجتماعی است که شما می توانید با مراجعه به آن از تجربه خرید کاربران مختلف استفاده کنید یا تجربه خود را در خرید یک کالا با اعضای سایت به اشتراک بگذارید.

این سایت یک جمع دوستانه است که کاربران آن می توانند تجربیات و دانش خود را از محصولاتی که خریده اند یا درباره آن اطلاعات کافی دارند با دیگران به اشتراک بگذارند و از دانش و تجربه دیگران برای انتخاب و تصمیم بهتر استفاده کنند. در این زمینه هم سایت های گوناگونی وجود دارند؛ اما فرق wikishoppia با این سایت ها این است که با ساختاری کاملا متمرکز، اجتماعی و البته با هدف ایجاد فضای خارج از بحث تبلیغاتی مکانی را فراهم آورده است تا کاربران بتوانند تجربیات خرید خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

به جست وجو و مشاهده نظرات و تجربیات خرید دیگران در مورد کالاهای مختلف بپردازید، تنها کافی است پس از جست وجو نظرات و نقد کاربران را مطالعه کنید و پس از آن تصمیم خرید خود را نهایی کنید. با عضویت رایگان در ویکی شاپیا و پیوستن به شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تجربیات خرید، می توانید نظرات و نقد خود را از محصولات یادداشت کنید یا محصولاتی را که دوست دارید لایک کنید. آنها را در فهرست علاقه مندی ها خود اضافه کنید، به آنها رای دهید یا در دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

● eBay ایرانی

درس: www.esam.ir

زمینه فعالیت: خرید و فروش آنلاین

مهم ترین کاری که این روزها اکثر افراد انجام می دهند خرید کردن است. اکثر مردم به دنبال نو کردن آنچه دارند هستند. سایت های زیادی در فضای مجازی ایرانی وجود دارد که با مراجعه به آن می توانید مایحتاج اساسی خود از لباس و غذا گرفته تا لوازم الکترونیکی و… را پیدا و به صورت آنلاین خریداری کنید. سایت ایسام شاید یکی از بهترین سایت های خرید و فروش آنلاین در کشور باشد. بسیاری امکانات این سایت را با برترین سایت خرید، فروش و مزایده دنیا یعنی eBay مقایسه می کنند. به طور خلاصه ایسام سیستم خدمات خرید و فروش آنلاین است که به وسیله آن اعضا می توانند به سادگی و با اطمینان خرید کرده و یا کالاهای خود را به روش های متنوع به فروش برسانند. امکانات این سایت هم برای خریداران است هم فروشندگان انواع کالا. ایسام این امکان را برای فروشندگان به وجود آورده تا بدون صرف هیچ هزینه ای، سریع و آسان فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند و به صورت آنلاین محصولات خود را به روشهای مختلف و متنوع به فروش برسانند. فروشندگان می توانند ظاهر و عملکرد فروشگاه خود را به دلخواه انتخاب کنند. ایسام از راه های متعددی برای افزایش بازدید از کالاهای فروشندگانش استفاده می کند.

همچنین ابزارهای بازاریابی قدرتمندی را در اختیار فروشندگان قرار داده تا بتوانند بازدیدهای خریداران را مدیریت کنند. اما در این بین سایت ایسام، از خریداران نیز غافل نشده است. اطمینان و رضایت خریداران مهم ترین هدف ایسام است. این سایت وجه پرداخت شده خریداران را تا زمانی که آنها سفارش خود را به صورت سالم تحویل نگرفته باشند به امانت نزد خود نگه می دارد. همچنین در صورتی که خریداران از خرید خود راضی نباشند با ارائه دلایل منطقی می توانند وجه پرداختی خود را پس بگیرند. شما امکان خرید و فروش هر نوع کالایی را چه به صورت نو یا دست دوم از طریق این سایت دارید.

یکی دیگر از بخش های این سایت برگزاری مزایده در بخش های مختلف است. در این بخش فروشنده برای فروش هر کالا قیمت پایه ای را در نظر می گیرد و خریداران برای خرید آن کالا به رقابت می پردازند. پس از پایان زمان مزایده، خریداری که بالاترین قیمت را پیشنهاد داده است برنده مزایده شناخته شده و کالا را خریداری می کند. خرید، شرکت در مزایده ها، ثبت کالا و ایجاد فروشگاه در ایسام کاملا رایگان است.

● خرید و فروش کالاهای دیجیتال

آدرس سایت: www.alldigitall.ir

موضوع: خرید و فروش اجناس نو و دست دوم دیجیتال

افزایش گاه و بیگاه قیمت ارز در بازار کالاهای مختلف از جمله بازار کالاهای الکترونیکی باعث شده تا کاربران کمی با دقت و وسواس بیشتری دست به خرید این محصولات بزنند. در این بین شاید استفاده از کالاهای دست دوم راهکار مناسبی برای رفع نیاز شما باشد. اگر به دنبال مکانی برای خرید یا فروش لوازم الکترونیکی هستید، سایت آل دیجیتال می تواند به شما کمک کند. این سایت در کنار خرید و فروش محصولات جدید در حوزه لپ تاپ، موبایل، تبلت، دوربین، ساعت و… به خرید و فروش محصولات دست دوم نیز مشغول است. اگر در بخش کالاهای الکترونیکی نو نتوانستید کالای مناسبی پیدا کنید، بهتر است به بخش «خرید و فروش دست دوم» بروید. در این قسمت شما می توانید به فهرستی از کالاهای دیجیتال مانند تبلت، موبایل، لپ تاپ، ساعت، دوربین دیجیتال، کنسول بازی، تلویزیون و… همراه با رقم های پیشنهادی آنها دسترسی داشته باشید.

● برنامه ریزی برای سفر

آدرس سایت: www.lastsecond.ir

موضوع: بانک اطلاعات تور، آژانس های مسافرتی

حالا اگر بعد از این همه تلاش و انجام کارهای مختلف تصمیم گرفته اید از تعطیلات نوروزی خود استفاده و جایی را برای مسافرت پیدا کنید، سایت lastsecond می تواند به شما کمک کند.

با توجه به فقدان منابع غنی در صنعت توریسم، گردشگری و آژانس های مسافرتی در ایران، این سایت می تواند مرجع مناسبی برای جبران این کمبود باشد.

بسیاری از مکان های دیدنی در ایران، به دلیل عدم معرفی صحیح و کامل از دید بسیاری از ما پنهان مانده اند، اما سایت lastsecond کمک می کند تا شما بتوانید یک مکان جدید و دیدنی را برای مسافرت در تعطیلات نوروزی خود پیدا کنید. البته اگر تصمیم به گذراندن تعطیلات خود در خارج از کشور دارید، در این بخش نیز lastsecond اطلاعات جامعی را در اختیار شما می گذارد. با استفاده از بخش راهنمای گردشگری داخلی و خارجی، سفرنامه ها و گالری عکس ساید شما می توانید بهترین تجربه سفر خود را در سال جدید رقم بزنید. در همین زمینه و استفاده از تجربه سفر دیگران می توانید به سایتwww.parsis.ir نیز مراجعه کنید.

● وقت گذرانی در تهران

آدرس سایت: www.tehraner.com

موضوع: اطلاع رسانی از برنامه های هنری و فرهنگی تهران

شاید تهران در زمان نوروز دوست داشتنی ترین مکان برای گذراندن تعطیلات باشد. اگر تصمیمی گرفته اید تهران را برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود انتخاب کنید، بد نیست به سایت «تهرانر» سر بزنید.

تهرانر یک پروژه گروهی ا ست برای اطلاع رسانی درباره رویدادهای فرهنگی در تهران. در واقع شما با کمک این سایت می توانید بدانید در ایام تعطیلات نوروز در تهران چه اتفاق فرهنگی در حال رخ دادن است و اگر مایل بودید خود را به آن برنامه برسانید. تهرانر بهترین گزینه برای وقت گذرانی شما در ایام تعطیلات نوروزی خواهد بود.

همچنین اگر اهل سینما رفتن هستید و دوست دارید از فیلم های در حال اکران در ایام نوروز با خبر شوید، بهتر است به سایت www.cinematicket.org هم سر بزنید.

● قنادی آنلاین

آدرس سایتwww.shirine.ir

موضوع: فروش اینترنتی شیرینی

شاید در ایام نوروز خیلی حس و حال این را نداشته باشید که به قنادی رفته و آنچه را که مایلید خریداری کنید. اصلا نگران نباشید چرا که سایت «شیرینی» این مشکل شما را کاملا حل کرده است.

این سایت یک قنادی اینترنتی است که کاربران می توانند شیرینی های مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش و در منزل تحویل بگیرند.

سایت شیرینی، خیلی ساده و آسان به شما کمک می کند تا لحظات خود و دوستانتان را شیرین کنید، آن هم بدون جضور در یک قنادی. کافی است شیرینی های مورد علاقه تان را در سبد خرید بگذارید و آنها را سفارش بدهید. همچنین شیرینی هایی را هم که دوست دارید در فهرست مورد علاقه خود اضافه کنید یا نظرتان را در مورد شیرینی های مختلف بنویسید تا دیگران هم از تجربیات شما استفاده کنند.

شیرینی، کیک، دسر، شکلات، قهوه، آجیل و خشکبار، تنقلات، نان و … بخشی از محصولاتی است که در قنادی اینترنی شیرینی وجود دارد.

برای خرید کردن می توانید یا به صورت آنلاین هزینه را پرداخت کنید یا در زمان تحویل این کار را انجام دهید. سفارش هایتان طبق زمان اعلام شده برای هر شیرینی ارسال می شود. گفتنی است که شیرینی های شما از بین قنادی های شناخته شده تهیه و برای شما ارسال می شود.

همچنین از طریق این سایت شما خیلی راحت می توانید دل عزیزان خود را با فرستادن یک جعبه شیرینی در این ایام و مناسبت های مختلف شاد کنید.

● راهنمای بانکی در تعطیلات نوروز

آدرس سایت: www.banki.ir

موضوع: اطلاع رسانی در خصوص فعالیت شعبه های بانکی

از آنجایی که تمام شعبه بانک ها در ایام نوروز مشغول به فعالیت نیستند، این سایت به شما کمک خواهد کرد تا بدانید برای انجام کارهای بانکی خود در این تعطیلات به کدام بانک مراجعه کنید. شما در این سایت به آدرس اینترنتی بانک ها، اطلاعیه های بانکی، شماره تلفن بانک بانک های مختلف کشور، آدرس شعبه های بانک ها و.. دسترسی خواهید داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد