هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

برنامه گوگل برای تاسیس مجموعه ساختمانی ۱۰۲ هزار مترمربعی

گوگل روز گذشته اعلام کرد تصمیم دارد کار ساخت مجموعه جدید دفتر مرکزی خود با نام Bay View را در مانتین ویو اما کمی نزدیک تر به خلیج سانفرانسیسکو آغاز کند. گفته می شود این مجموعه ساختمانی بیش از ۱۰۲ هزار مترمربع وسعت خواهد داشت. 

به گفته مدیر دارایی های حقیقی گوگل، این برای اولین بار در تاریخ شرکت است که گوگل تصمیم گرفته ساختمانی را از ابتدا برای محیط کاری اش بسازد. زیرا تا کنون همیشه تخصص گوگل در تغییر کاربری فضاها برای بهترین استفاده و کاربری از آنها بوده است. 

همان طور که در عکس می بینید، قرار است این مجموعه از ۹ ساختمان مجزا به شکل مستطیل های خمیده تشکیل شود. مدیر دارایی های حقیقی گوگل می گوید کارمندان شرکت در تمام این مجموعه ۱۰۲ هزار مترمربعی، برای رسیدن به دیگر همکارانشان بیش از دو و نیم دقیقه پیاده روی نخواهند کرد. 

گوگل می گوید: «ما ساخت و ساز مجموعه جدید را به زودی شروع خواهیم کرد و به آن به عنوان کلیدی برای رشد و ترقی و همچنین نشانه ای از تعهد و تعلق مان به منطقه مانتین ویو نگاه می کنیم. به همراه پیشرفت فرایندهای این پروژه، ما به همکاری نزدیک مان با ناسا، انجمن شهر و مردم شهر مانتین ویو ادامه خواهیم داد.» 

مشاهده نسخه کیفیت بالای (۱۰.۳ مگابایت) عکس مجموعه Bay View


Google_BayView-730x410-002-500px-narenji-ir.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد