هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

آشنایی با خدمات پرداخت همراه به شیوه مدرن

احتمالا نام جشنواره #۷۳۳* این اواخر زیاد به گوشتان خورده است و یا بنرهای تبلیغاتی آن را در وب سایت های مختلف دیده اید که به روش هوشمندانه ای غیر مستقیم کاربر را دعوت میکند تا کد بالا را بر روی تلفن همراه خود شماره گیری کند. بیایید نگاه دقیق تر و کامل تری به این سرویس داشته باشیم.

در سال های اخیر رشد خدمات و سرویس های الکترونیک سرعت بالایی به خود گرفته است و تمام ارائه دهندگان خدمات تلاش کرده اند سرویس دهی را به مخاطبان خود با کمک تکنولوژی تسریع دهند و به نوعی با راحت کردن استفاده و ارتباط  بین خود و مخاطب آنها را تشویق به استفاده از سرویس های آنها کنند. نمونه ای از این مسئله را در بانکداری الکترونیک شاهد هستیم. فراهم آوردن و انجام تقریبا تمامی کارهای بانکی روزانه که شما را از رفتن بانک بی نیاز میکند.

مطمئنا شما هم باور دارید که بوجود آمدن راه های جدید ارتباطی و خدمات رسانی نیاز اساسی دنیای در حال پیشرفت امروز میباشد. در گذشته ما تقریبا نیاز داشتیم که برای انجام هر خریدی و یا پرداخت هزینه هر کار و خدماتی که دریافت میکنیم پول نقد به همراه داشته باشیم. بعد از آن با ورود کارت های اعتباری و عابر بانک ها نیاز به حمل و جابجایی پول نقد که همیشه خطرات خاص خود را هم به همراه دارد بسیار کاهش یافت. اتصال سیستم بانکی کشور به یکدیگر و تشکیل سیستم یکپارچه شتاب آنقدر برای مخاطب قابل قبول بود که تقریبا امروزه کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که هنوز از سیستم قدیمی جا به جایی پول نقد ( بخصوص برای مبالغ بالا ) به جای استفاده راحت و بی در دسر کارت های عابر بانک، استفاده کند.

با ماشینی تر شدن زندگی روزانه ما و وجود درگیری های فکری و ذهنی، مطمئنا برای شما هم پیش آمده است که کارت عابر بانک خود را فراموش کرده باشید و یا در موقعیت و شرایط زمانی/مکانی خاصی قرار بگیرید که با وجود نیاز شدید به استفاده از سرویس های کارت خود عملا استفاده از آن برای شما غیر ممکن باشید. در این مواقع شما چه میکنید؟

سرویس جدید #۷۳۳* با هدف رفع همین محدودیت ها بوجود آمده است. شما با شماره گیری این کد بر روی تلفن های هوشمند و یا گوشی معمولی خود و انجام تنظمیات اولیه قادر خواهید بود تقریبا در هر کجا و مکانی که باشید و به سریع ترین شکل ممکن بدون هیچ نگرانی و مشکلی تمامی کارهایی را که شاید پیشتر تنها از طریق اینترنت بانک/دستگاه خود پرداز و یا مراجعه به بانک ممکن بود را انجام دهید.

خرید شارژ تلفن همراه ( همراه اول – ایرانسل )

پرداخت سریع تمامی قبوض ( آب – برق – گاز – تلفن )

پرداخت قبض تلفن همراه خود بدون نیاز به داشتن اطلاعات قبض

دریافت مانده حساب بدون پرداخت هر گونه کارمزد

کمک به موسسات خیریه مانند محک

و یا شارژ سرویس وایمکس خود ( مبین نت – ایرانسل )

آشنایی با خدمات پرداخت همراه به شیوه مدرن

 فوق العادست، اینطور نیست؟ حال سوالی که اینجا شاید برای شما ایجاد شود در رابطه با امنیت استفاده از این سرویس میباشد.

شرکت آسان پرداخت پرشین  که مجری این طرح است اطمینان خاطر را در رابطه با امنیت اطلاعات کاربر میدهد در واقع نحوه جابجایی اطلاعات در این سیستم از طریق USSD میباشد که از جمله استاندارد های شبکه های GSM است و میتوان تا حدودی آن را مشابه به سیستم ارسال پیام کوتاه دانست. از ویژگی های برتر این سیستم عدم ذخیره رمزهای عبور اطلاعات در سرور، برخلاف سیستم اس ام اس میباشد.

آشنایی با خدمات پرداخت همراه به شیوه مدرن

از همه خوبی ها و ویژگی های برتر این سرویس جدید که بگذریم، شرکت آسان پرداخت پرشین جشنواره ویژه ای را برای تشویق افراد به استفاده از بانکداری تلفن همراه برگزار میکند که شما با شرکت در جشنواره، ضمن آشنایی بیشتر با این سرویس و خدمات متنوع آن شانس برنده شدن یک تبلت آیپد نسل ۴ کمپانی اپل را نیز خواهید داشت.

آشنایی با خدمات پرداخت همراه به شیوه مدرن

برای اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام و استفاده از این سرویس به وب سایت atm733.ir مراجعه کنید. برای ثبت نام از کد معرف ۶۲۳۹۶۸۹۱۵۱ استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد