هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

اگر شما یک عینک گوگل داشتید چه می کردید؟

فکر می کنید شما چه زمانی خواهید توانست برش خودتان از آینده گوگل ساز را در اختیار داشته باشید؟ برای برخی از مردم دنیا، شاید خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می کردند. پس از آنکه این شرکت در مراسم Google I/O سال گذشته امکان پیش خرید گوگل گلاس را برای برخی توسعه دهندگان و خبرنگاران فراهم آورد، امروز هم مسابقه ای را در آمریکا شروع کرده تا برخی از این عینک های جادویی را به دست افراد غیرحرفه ای و مردم عادی برساند. 

افراد ساکن آمریکا با استفاده از گوگل پلاس یا تویتر می توانند به گوگل بگویند که «اگر یکی از این گجت ها داشتند، با آن چه می کردند». به نظر می رسد گوگل با این روش به دنبال جمع آوری ایده های عالی برای کاربردی کردن گجت جدید خود و پیدا کردن نیازهای بالقوه بازار مصرف است. 

ایده های ارسالی باید در کمتر از ۵۰ کلمه بیان شوند و با تگ #ifhadglass علامت گذاری گردند. البته دوستداران روشهای چند رسانه ای هم می توانند ایده خود را در قالب عکس یا ویدیوهای کوتاه بیان کنند. همه افراد بالای ۱۸ سال ساکن آمریکا تا ۲۷ فوریه برای ارسال ایده های شان فرصت دارند. 

معدود برندگان خوشبخت این مسابقه (که البته تعدادشان مشخص نیست) قادر خواهند بود از هم اکنون نسخه Explorer عینک گوگل را با پرداخت ۱۵۰۰ دلار پیش خرید کنند. و البته در مراسم های ویژه نیویورک، لوس آنجلس و سانفرانسیسکو هم شرکت کنند. 

البته گوگل برای کمک به خلاقیت شرکت کنندگان، ویدیو و تعدادی عکس جدید هم از این گجت جذابش منتشر نموده که در ادامه مطلب می توانید آنها را ببینید.


glass7-006-500px-narenji-ir.jpg

glass8-007-500px-narenji-ir.jpg

glass9-008-500px-narenji-ir.jpg

glass10-009-500px-narenji-ir.jpg

glass12-010-500px-narenji-ir.jpg

glass2-001-500px-narenji-ir.jpg

glass3-002-500px-narenji-ir.jpg

glass4-003-500px-narenji-ir.jpg

glass5-004-500px-narenji-ir.jpg

glass6-005-500px-narenji-ir.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد