هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دوربین جیبی فیلمبرداری ضدآب از فیلیپس به بازار عرضه شد

فیلیپس یک دوربین فیلمبرداری ضدآب با ابعاد بسیار کوچک به بازار عرضه کرده است.

این دوربین فیلمبرداری تازه وارد که با نام CAM150BU/37 به بازار عرضه شده است یک دوربین کم حجم، سبک و زیباست که با کیفیت FULL HD فیلمبرداری می‌کند. کیفیت بخش عکسبرداری این دوربین هم هشت مگاپیکسل است.

26-02

این دوربین ضدآب که از فرمت‌های H.264 video compression, AAC Audio compression, MP4 files پشتیبانی می‌کند دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به لنز (Auto Focus 0.1m to infinity) با قابلیت زوم دیجیتال ۵ برابر است. این دوربین به مدت دو ساعت تا عمق سه متری زیر آب فیلمبرداری کرده و تا ارتفاع ۵/۱ متر ضد ضربه است. تجهیز به صفحه نمایش ۲ اینچی ال سی دی ۴۸۰ by 234 pixel resolution از دیگر ویژگی های این دوربین است.

این دوربین به خروجی HDMI ، Mini-USB port، خروجی اسپیکر و… مجهز است. این دوربین از سیستم‌های‌عامل Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Internet Explorer 6.0, PENTIUM 4 – 2.8 GHz processor, 1GB RAM and 64 MB Video RAM و البته MAC پشتیبانی کرده و حافظه داخلی آن ۱۲۸ مگابایت است.

دوربین ضدآب و ضدضربه فیلیپس که با ابعاد ۲۰×۵۵×۱۰۹ میلی‌متر به بازار عرضه شده است به راحتی در جیب یا هر جای دیگر جای گرفته و برای افرادی که قصد سفر و… دارند بسیار مناسب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد