هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دوربینی با قدرت زوم بالا و فیلمبرداری پر سرعت

شرکت Fujifilm که یکی از تولید‌کنندگان فعال بازار جهانی دوربین و تجهیزات عکاسی است، به تازگی محصولی جدید را به این بازار معرفی کرده است. این محصول جدید یک دوربین عکاسی دیجیتال است که با مدل FinePix S6800 به بازار معرفی شده است. این دوربین به خاطر قابلیت زوم بالای خودش توجه بسیاری از فعالان و کارشناسان بازار را به خودش جلب کرده است.

دوربین جدید S6800 مجهز به یک حسگر CMOS است که امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۶ مگاپیکسل را به کاربرانش می‌دهد. حداکثر حساسیت این دوربین در هنگام عکاسی به ۱۲۸۰۰ می‌رسد و اندازه حسگر آن امکان عکاسی بدون نویز را برای کاربران فراهم می‌آورد. سرعت اتوفوکوس این دوربین برابر ۳/۰ ثانیه است و به این ترتیب امکان گرفتن عکس‌ها با سرعت بیشتر را دارد. سرعت عکاسی پی در پی این دوربین هم برابر ۱۰ فریم در هر ثانیه است.

26-05

دوربین جدید Fujifilm امکان فیلمبرداری با وضوح Full HD را با سرعت بالای ۶۰ فریم در هر ثانیه داشته و به این دلیل هم می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد. این دوربین همچنین دارای کلید زوم دوم است که در کنار لنز این دوربین قرار گرفته و امکان زوم راحت‌تر را به کاربرانش می‌دهد. این محصول با دو باتری سایز AA کار می‌کند و در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز طراحی و تولید شده است. با این همه اما شرکت Fujifilm هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان و قیمت عرضه این دوربین جدیدش اعلام و منتشر نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد