هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

Camera Mator گوشی های تلفن همراه را به DSLR متصل می کند

اگر صاحب یک دوربین نیکون D3200 هستید و می خواهید به صورت بی سیم تصاویر و فیلم های خود را بر گوشی تلفن همراه خود انتقال دهید و یا حتی به صورت بی سیم شاتر بزنید می توانید محصول جدید با نام Nikon WU-1a را خریداری کنید و آنرا به پورتAV روی دوربین نیکون وصل کنید.

CameraMator_

اگرچه انتقال بی سیم توسط بیشتر دوربین های DSLR کانن و نیکون نسبت به روش WU-1a بسیار سخت تر است، این محصول تنها فقط بادوربین دیجیتال نیکون D ۳۲۰۰ کار می کند.

d3200

اما این پروژه که توسط سایت kickstarter ایجاد شده بر روی بیشتر دوربین های کانن و نیکون گسترش پیدا کرده است و تنها کافیست وسیله WiFi را روی کفشک دوربین نصب کرده و نیز برنامه مربوطه را روی تلفن یا تبلت اندروید با ios خود نصب کنید و از آن استفاده کنید.

CameraMator شبکه اختصاصی WiFi خود را ایجاد و استفاده می کند. شما می توانید از طریق این دستگاه به صورت همزمان عکس گرفته شده را روی گوشی خود ببیند و حتی دوربین را از طریق گوشی و تبلت کنترل کنید. این کنترل ها شامل سرعت شاتر، دیافراگم، ایزو میزان نوردهی می شود. اضافه کردن کنترل ها و ویژگی های بیشتر به آینده موکول شده است. قیمت Camera Mator 300 دلار است و لیست دوربین های هماهنگ با این وسیله در سایت kickstarter.com زده شده است. کافی است در سایت نام Camera Mator را جستجو کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد