هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

بررسی لپ تاپ مدل Vizio CT15-A4


ظاهر وسازماندهی Vizio CT15-A4

از نظر ظاهری کیبرد حالت مخفی سازی شده قرار دارد ! یعنی دکمه های این لپ تاپ به طور کاملا ساده قرار گرفته است که به ظرافت لپ تاپ افزوده است از طرفی دارای لبه های اریب مانند است که حالت سرد و بی روحی را از این سیستم گرفته است .صفحه نمایش به اندازه ۱۵٫۶ اینچ است و به دور ان نوار براق سیاهرنگی قرار گرفته که زیبایی آن را دو چندان کرده است .برای باز کردن لپ تاپ به دلیل باریکی بهتر است ناخن داشته باشید تا به راحتی آن را باز کنید .پد لمسی لپ تاپ در جای مناسب و فضایی نسبتا آزاد تر از سایر لپ تاپ ها قرار دارد که آزادی عمل را به شما تا حد امکان داده اما نزدیک بودن دکمه های کیبرد کمی دفت عمل شما را می طلبد.اما می توان گفت وزن این لپ تاپ کمی سنگین به نظر آید .

سایر مشخصات Vizio CT15-A4

پردازنده : اینتل Core i5-3317U و مدل core i7 حافظه ۴GB از حافظه DDR3 ، و توشیبا ۱۲۸GB SSD حافظه ۲۵۶ گیگابایتی برای مدل corei7 یک پورت USB 3.0 برای هر دو مدل i5 ,i7 زمان راه اندازی تنها ۸٫۶ ثانیه است. عمر شارژ باتری در آزمون حدود ۴ ساعت، ۳۰ دقیقه بوده است .

نرم افزار های Vizio CT15-A4

نرم افزار های موجود در این مدل ویندوز ۸ و اسکایپ و سایر نرم افزار های مورد نظر می باشد که می توانید بر روی آن نصب کنید برای تازه کاران این لپ تاپ می تواند تجربه خوبی به حساب بیاید که کار با آن ساده و لذت بخش خواهد بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد