هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی تبلت ایتالیایی با دو سیستم عامل مختلف!

اغلب ما بر این باوریم که بهترین محصولات جهان – دست کم در حوزه فناوری اطلاعات – در ایالات متحده آمریکا تولید شده و سپس به بقیه کشورهای دنیا صادر می‌شود. اما واقعیت آن است که بسیاری از محصولات هیجان انگیز این بخش در خارج از این کشور و برای مثال در کشورهایی مانند ژاپن و کرده جنوبی تولید شده و در بسیاری موارد، آن محصول هیچ‌گاه به خاک آمریکا وارد نمی‌شود. موضوعی که در مورد تبلت کایت، محصول کشور ایتالیا نیز صادق است.

  شرکت ایتالیایی داوینچی موبایل تکنولوژی(DaVinci Mobile Technology) از روز گذشته، پیش‌ ثبت‌نام تبلت کایت، که یک تبلت ۱۰٫۱ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، حافظه اصلی ۲ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و پردازنده چهارهسته‌ای Exynos 4412 سامسونگاست را آغاز کرده و با تعیین قیمت ۴۱۳ دلاربرای این تبلت، پیش‌بینی می‌شود که از سوی خریداران این کشور – علیرغم وضعیت نه‌چندان مناسب اقتصادی آن – با استقبال چشم‌گیری مواجه شود.

kite-tablet1.jpg

اما نکته جالب توجه در مورد این تبلت ایتالیایی آن است که می‌توان آن‌را اولین تبلتی در اروپا دانست که به‌صورت پیش‌فرض با دو سیستم عامل مختلف – یکی آندرویید چهار و دیگری نسخه ARM سیستم عامل اوبونتو ۱۲٫۰۴ – عرضه شده و کاربران بسته به نیاز و علاقه خود می‌توانند از هر یک از این سیستم عامل‌ها استفاده کنند. شرکت داوینچی تا کنون در مورد عرضه این تبلت در بازار ایالات متحده آمریکا و هر کشور دیگری خارج از اتحادیه اروپا، اطلاعاتی منتشر نکرده است و در نتیجه این احتمال وجود خواهد داشت که آسمان آمریکا، هیچ‌گاه شاهد کایت‌های ایتالیایی نباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد