هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

AMD و شکایت از 4 کارمند سابق به خاطر سرقت و انتقال صد هزار سند

AMD دیروز با تقدیم شکایتی به دادگاه مدعی شد که 4 نفر از کارمندان سابقش -یک نایب رئیس و سه مدیر- اسنادی حاوی اطلاعات حساس را قبل از پیوست به کمپانی رقیب، از شرکت خارج کرده و به NVIDIA انتقال داده اند و به این شکل بند "عدم خیانت به کمپانی سابق خود" را که در قرارداد بوده، زیر پا گذاشته اند. 

AMD می گوید رابرت فلدشتین، مانو دسای، نیکلاس کوکیوک در مجموع 100 هزار سند را از طریق هارد درایو اکسترنال و ظرف مدت 6 ماه -تا قبل از ترک شرکت- از کامپیوترهای AMD کپی کرده و سپس به مقصد انویدیا مهاجرت کرده اند. این سه مدیر به همراه ریچارد هاگن، متهم به تلاش برای جذب کارمندان AMD بعد از ترک کمپانی نیز شده اند. 

مهمترین فرد در این میان آقای رابرت فلدشتین است که پیش تر نایب رئیس بخش توسعه استراتژیک AMD بوده و حالا در شرکت رقیب کار می کند. Zdnet گزارش می دهد که او یکی از افراد کلیدی در فرآیند گنجانیده شدن تکنولوژی گرافیکی AMD در نسل بعدی کنسول های بازی از جمله ایکس باکس، پلی استیشن، و Wii U قبل از ترک کمپانی بوده. 

AMD می گوید به دنبال جدایی آقای فلدشتین دیگر کارمند این شرکت یعنی هاگن نیز خارج شده، سپس دسای و کوکیوک «و احتمالاً یک کارمند دیگر AMD» نیز به قصد انویدیا شرکت را ترک کرده اند. 

AMD می گوید که تحت نظارت قانون کامپیوترهای این کارمندان سابق را بررسی کرده و شواهد دیگری یافته که نشان می دهد دسای و کوکیوک با یکدیگر توطئه چیده اند تا اطلاعات سری AMD در زمینه های تجاری، مالکیت اختصاصی و موارد محرمانه را سرقت نمایند؛ و/یا از روی عمد به کامپیوترهای حفاظت شده AMD نفوذ کنند، آن هم بدون مجوز و/یا با نقض حدود وضع شده برای آنها. 

AMD در شکایت خود از دادگاه درخواست گره گشایی از این پرونده را کرده و امیدوار است بتواند فایل های مذکور را با شواهد قانونی که دلالت بر سرقت آنها دارد باز پس بگیرد. همچنین از دادگاه خواسته شده تا دستور موقت منع افراد از تماس با یکدیگر را صادر کند که این درخواست از سوی دادگاه تأیید شده. 

طبق حکم اولیه دادگاه فلدشتین، دسای و کوکیوک بایستی تمام دارایی های خود را که از AMD برده اند تسلیم کنند و نیز همه کامپیوترهای خود را برای ارزیابی قانونی تحویل دهند. آقای هاگن اما فقط از استخدام کارمندان دیگری که AMD را ترک کرده اند منع شده. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد