هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

ورود سیستم عامل موبایل فایرفاکس او اس به اروپا توسط ZTE

شرکت موبایل ساز چینی ZTE در حال مذاکره با بنیاد موزیلا است تا به زودی اسمارت فون مجهز به سیستم عامل Firefox OS را در برزیل و پس از آن در اروپا وارد بازار کنند. آنها همچنین برای عرضه بهتر این اسمارت فون با برخی اپراتورهای موبایل اروپایی هم وارد مذاکره شده اند. 

این خبر توسط Cheng Lixin، مدیر اجرایی ZTE آمریکا تایید و اعلام شده است. او همچنین می گوید شرکت مطبوعش ممکن است اسمارت فون Firefox OS خود را در آمریکا هم توزیع کند:‌ «اگر این محصول به موقع اماده شود و مطالعات مان در خصوص حمایت مشتریان به نتیجه برسد، آنگاه این تلفن هوشمند در سال جاری راهی بازارهای آمریکا هم خواهد شد.» 

Jay Sullivan معاون بخش محصولات بنیاد موزیلا هم می گوید که آنها در حال مذاکره با شرکت چینی TCL (صاحب برند الکاتل وان تاچ)، ZTE و کوالکام هستند تا ابزارهایی با سیستم عامل فایرفاکس او اس را هر چه زودتر راهی بازار کنند. رئیس TCL هم تایید کرده که شرکتش در حال مذاکره و همکاری با موزیلا است. 

قرار است Firefox OS به منظور غلبه بر سلطه همه گیر اندروید در بازار، ابتدا بر روی اسمارت فون های ارزان قیمت وارد بازار شود. و احتمالا برای دیدن یک سیستم عامل موبایل جدید در بازار، به انتظار زیادی نیاز نیست. به نظر شما رفتار بازار با سیستم عامل های جدیدی همچون فایرفاکس او اس و اوبونتو چگونه خواهد بود؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد