هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تبلت 10 اینچی تگرا 4 Vizio معرفی شد

یکی از هدف های کمپانی Vizio تولید صفحات نمایش در تمامی سایز ها و برای تمام محصولاتی که ممکن است در زندگی روزانه افراد مورد استفاده قرار گیرد میباشد و همین موضوع باعث شده است که این کمپانی تصمیم داشته باشد تا فعال تر و قدرتمند تر از همیشه در بازار پر مخاطب تبلت حضور پیدا کند.

پیش تر تبلت و ویندوز ۸ این کمپانی را که در جریان کنفرانس CES 2013 در لاس وگاس رونمایی شد را پوشش خبری دادیم. در ادامه این نمایشگاه این کمپانی از تبلت ۱۰ اینچی دیگری رونمایی کرد که همراه با پردازنده بسیار قدرتمند و جدید کمپانی انودیا یعنی تگرا ۴ روانه بازار خواهد شد که همین موضوع باعث میشود به احتمال فراوان این محصول از تمامی مدل های مشابه دیگر کمپانی ها قدرتمند تر باشد. نکته مثبت دیگر در رابطه با این تبلت عرضه رسمی آن همراه با نسخه ۴.۲ اندروید میباشد. هرچند نسخه ای از این تبلت که در نمایشگاه به نمایش در آمد دارای اندروید ۴.۱ بود اما اعلام شده است که نسخه ای از این تبلت که روانه بازار میشود دارای اندروید ۴.۲ باشد.


اگر پردازنده تگرا ۴ و اندروید ۴.۲ به اندازه کافی شما را هیجان زده نکرده است، بد نیست بدانید این تبلت قدرتمند به طور باورنکردنی سبک میباشد. این تبلت به اندازه ای سبک است که زمانی که شما آن را در دست میگرید این سوال در ذهن شما شکل میگیرد که آیا اصلا این تبلت دارای باطری داخلی میباشد ؟

لبه های گرد و پشت تقریبا نرم و باریک این تبلت آن را در مقایسه با نکسوس ۱۰ و آیپد جدید کوچک تر میکند. این تبلت دارای شباهت های دیگری با نکسوس ۱۰ نیز میباشد. از جمله این شباهت ها را میتوان به صحفه نمایش آن عنوان کرد که دارای صفحه ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل اشاره کرد. با توجه به اینکه این نوع خاص از صفحه نمایش در  مواردی برای نکسوس ۱۰ مشکل ساز شده بود باید امیدوار بود تگرا ۴ بتواند تجربه فوق العاده بهتری به کاربر منتقل کند. این تبلت دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت، اتصال از طریق وای فای و بلوتوث، درگاه های معمولی و دوربینی در جلوی آن میباشد.

متاسفانه Vizio هنوز اعلام نکرده است که این تبلت چه زمان و با چه قیمتی وارد بازار خواهد شد، با اینحال دانستن آنکه تبلتی بسیار قدرتمند، زیبا و سبک در آینده در دسترس قرار میگیرد به اندازی کافی برای کاربر راضی کننده خواهد بود.

theverge

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد