هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

ایسوس و دیگران هم گوگل تی وی معرفی خواهند کرد

گویا گوگل یک لشگر بزرگ را برای فراگیر کردن Google TV آماده کرده. در جدیدترین مورد، گوگل در وبلاگ خود اعلام کرده که 3 کمپانی ایسوس، هایسنس و تی سی ال نیز در نمایشگاه CES 2013 به معرفی گوگل تی وی های خود خواهند پرداخت. 

در حال حاضر ال جی، پاناسونیک، بنگ-اند-اولافسون، سامسونگ، ویزیو و سونی شرکای گوگل در این عرصه هستند که ال جی در هفته گذشته تلویزیون های جدید را به طور مقدماتی معرفی کرد. 

گوگل در نوامبر گذشته یک تغییر سرتاسری را در پلتفرم تلویزیون خود به وجود آورد که سرعت و دسترسی آن را بهبود بخشید. گوگل از روز اول به دنبال همراه کردن مصرف کننده و تولید کنندگان بزرگ مثل سامسونگ با پلتفرم تلویزیون خود بوده. حالا با اضافه شدن ایسوس، هایسنس و تی سی ال، گوگل 9 یار در صنعت تلویزیون دارد که امیدوار است با وجود آنها بتواند پلتفرم گوگل تی وی را فراگیر کند. 

تیم گوگل همچنین برای CES برنامه ریزی کرده تا امکان مشاهده یوتوب را بر روی تلویزیون های هوشمندی از سونی، بنگ-اند-اولافسون، ال جی و پاناسونیک به نمایش بگذارد. این کمپانی ها قرار است یوتوب را بدون نیاز به سخت افزاری مثل Google TV box بر روی محصولات ارائه کنند. 

ویژگی فوق در قالب همگام سازی تلویزیون با تلفن یا تبلت اندرویدی ارائه می شود به این شکل که با نمایش بی سیم ویدیو از طریق تلفن بر روی تلویزیون، تلفن به عنوان کنترل از راه دور لمسی یا وسیله جستجو برای نمایش ویدیوی بعدی عمل خواهد کرد. گوگل قصد دارد به این طریق از محبوبیت گجت های اندرویدی استفاده کرده و قابلیت های اندروید را به تلویزیون ها اضافه کند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد