هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تیم Hackulous تعطیل شد

تیم سازنلده نرم افزار های Installous و Appsync ٬‌یعنی گروه Hackulous امروز اعلام کردند که سایت خود را تعطیل می کنند .

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از گویا آی تی، هنوز دلیل واقعی این کار مشخص نیست ٬‌ اما Hackulous اعلام کرده اند که دلیل این کار راکد بودن انجمن سایت Hackulous و سخت بودن مدیریت آن است .

iOS-5-jailbreak-Installous-e1308593616847

بیانیه ای که این تیم هم اعلام کرد اند به این صورت هست :

ما بسیار از موضوعی که اتفاق افتاده ناراحت هستیم . اما این اواخر انجمن ما بسیار راکد شده و تاپیک های خیلی کمی زده میشه و فعالیت کاربران بسیار کم شده است و این موضوع برای ما واقعا سخت هست که بتونیم این انجمن رو به روز نگه داریم . پس تصمیم گرفتیم آن را تعطیل کنیم 

همانطور که میدانید ٬‌نرم افزار Installous یکی از بهترین و راحت ترین نرم افزارها برای نصب برنامه و بازی های کرک شده روی سیستم عامل iOS بود .

سورس Hackulous روی سیدیا هم غیر فعال شده و دیگه قابلیت نصب Installous و Appsync وجود نخواهد داشت .

این اتفاق ٬‌ رخداد بدی برای جامعه جیلبریک و از طرف دیگر رویداد خوبی برای برنامه نویسان خواهد بود . چرا که دیگه قابلیت نصب نرم افزارهای کرک شده روی سیستم عامل iOS وجود نخواهد داشت و کاربران iOS مجبور خواهند بود نرم افزارها و بازی ها رو خریداری کنند .

از طرف دیگر ٬‌افرادی که اخبار جیلبریک رو دنبال میکنن ٬‌میدونن که هنوز جیلبریک پایدار برای iOS ارائه نشده و این اتفاق میتونه یکی از دلایل این تصمیم تیم Hackulous باشه . چون اپل ظاهرا روی امنیت سیستم عامل iOS 6 وقت زیادی گذاشته و تونسته جلوی جیلبریک این سیستم عامل رو به صورت پایدار ( Untether ) بگیره .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد