هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

جمعه بازیار: نوستالژی در سواحل Vice City

جمعه های خود را چگونه می‌گذرانید؟ به پارک می‌روید؟ سینما را ترجیح می‌دهید؟ بعد از ظهر آرامی را کنار خانواده سپری می‌کنید؟ شاید بد نباشد برای یک روز هم که شده از کامپیوتر و گجت های خود دل بکنید و چشم بر روی زیبایی های زندگی بگشایید. 

جملات بالا، حرف هایی درست و منطقی بود؛ حرف هایی که معمولا انتظار شنیدن آن را از بابابزرگ هایمان داریم. اما دوره زمانه عوض شده است. من به گجتم عشق می‌ورزم، شما چطور؟ لذت بازی کردن در یک روز تعطیل، بدون هیچگونه استرس و دغدغه ای را ما گیک ها به خوبی درک می‌کنیم. پس گجت های خود را آماده کنید تا با هیجان انگیز ترین بازی های هفته، لحظات خوشی را سپری کنیم. 

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

Modern Combat 4: Zero Hour

MC4.jpg

یکی از بهترین بازی‌های اکشن تاریخ موبایل، یکبار دیگر با نسخه جدیدش بازگشته است تا هیجان را به گجت‌های ما بیاورد. در این بازی که از سبک اول شخص (FPS) بهره می‌برد، گروه کوچکی از خبره ترین سربازان، سعی می‌کنند تا دنیا را از ویرانی نجات دهند. ماجرای بازی بعد از یک فاجعه اتمی دنبال می‌شود و ماموریت شما نجات رئیس جمهور از چنگ تروریست‌هایی است که برای ریختن خون انسان‌های بی‌گناه، دریغ نخواهند کرد. گرافیک فوق‌العاده Modern Combat 4 ، تجربه بازی‌های کنسول را برای شما شبیه سازی می‌کند و تنوع مراحل تا ساعت‌ها شما را به انجام مأموریت‌ها ترغیب می‌کند. کمپانی معتبر Gameloft برای اولین بار در این بازی از موتور Havok استفاده کرده است که به شما کمک می‌کند تا هرج و مرج محیط بازی را با پوست و استخوان خود احساس کنید. علاوه بر بهبود قسمت Multiplayer ، یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های Modern Combat 4 ، امکان انجام بازی در نقش تروریست‌ها است؛ در پایان شایان ذکر است که نسخه اندرویدی این بازی نیز به زودی عرضه خواهد شد. 

قیمت : ۶.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد (‌ با حجم ۱.۴۴ گیگابایت ) 

GTA : Vice City

vice-city.jpg

فک نکنم نیازی باشد که Vice City را معرفی کنیم، یک بازی فوق‌العاده نوستالژیک که بسیاری از ما نوجوانی خود را با آن گذرانده‌ایم. کمپانی RockStar اکنون به مناسبت دهمین سالگرد این بازی، Vice City را به گجت‌های همراه ما آورده است تا یکبار دیگر خاطرات خوب خود را با آن مرور کنیم. از قابلیت‌های نسخه موبایل این بازی می‌توان به ذخیره آن بر روی iCloud و یا استفاده از آرشیو موسیقی iTunes به عنوان موزیک متن بازی اشاره کرد. نسخه اندرویدی این بازی به زودی ارائه خواهد شد. 

قیمت :‌ ۴.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۱.۰۳ گیگابایت ) 

Super Falling Fred

fred.jpg

فرد یک پسر ماجراجو است که اینبار نیز کار دسته خودش داده است. در این بازی اعتیاد آور، فرد در چاهی افتاده است و شما باید به او کمک کنید تا در حین سقوط با موانعی که پیش روی است برخورد نکند. با کسب امتیازات لازم می‌توانید قدرت‌ها خود را افزایش دهید و مراحل دشوار تری را پشت سر گذارید. توجه داشته باشید که در صورت برخورد با موانع، صحنه‌های دلخراشی در انتظارتان خواهد بود. 

قیمت : رایگان / دانلود از گوگل پلی برای اندروید ( با حجم ۲۶ مگابایت ) / دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۳۷ مگابایت ) 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد