هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دستبند زنانه طرح عقیق

تصور کنید میخواهید به یک مهمانی بروید، همه چیز را آماده میکنید ، لباس ، کفش ، وسایل آرایش و ... اما هنوز دلتان راضی نشده و به قول معروف آن چیز که میخواهید نشده اید. سوالات مختلفی در ذهن شما بوجود می آید : آیا ایرادی در شماست ؟ ابدا. آیا وقت کمی صرف آماده شدن کرده اید؟ اصلا. پس مشکل کار در کجاست؟؟؟

احتمالا جملات معروف تبلیغاتی " آخرین چیزی که برای جذاب شدن نیاز دارید" ، جذابیت در دستان شماست، چشم ها را به سمت خود بربایید و... را شنیده و خوانده اید. جذابیت. حالت و یا کمله ای که به این آسانی ها بدست نمی آید.

دستبند زنانه طرح عقیق
info
قیمت: 29,800 تومان
 

ممکن است فردی ذاتا زیبا رو و جذاب باشد، و یا برای جذابیت نیاز به تغییراتی داشته باشد، استفاده از لباس ها ، وسایل، آرایش و...، یا ممکن است آنقدر وسواس داشته و یا حتی مدگرا باشد که به قول معروف سخت سلیقه باشد. پس هرکدام به طریقی به جذابیت دست میابند و آن را درخود ایجاد میکنند.

یکی از وسایل کارآمد و مفید برای ایجاد جذابیت و زیبایی و جلب توجه ، خصوصا و اکثرا در خانم ها و دختران، زیورآلات است. از قدیم الایام النگو، گوشواره ، خلخال، گردنبند و... در بین زنان و دختران جایگاه ویژه و حتی اساسی و حیاتی داشته است. حس و نیل آنها به این وسایل به گونه ای بوده است که حتی مشاهده شده برای تهیه جواهرات و زیور آلات شهر به شهر میگردند و جستجو میکنند و هزینه های هنگفت و قابل توجهی خرج تهیه آنها میکنند.


دستبند زنانه طرح عقیق

info
قیمت: 29,800 تومان

بازار زیور آلات نیز به تناسب نیاز و درخواست جامعه در بین مردم و اقشار مختلف جایگاه ویژه ای دارد و با توجه به نوع تقضا هر روز مدلها و طرح های مختلفی را به آنان عرضه میدارد.

یکی از انواع این زیور آلات دستبند است که در انواع مختلف بصورت تک، ست، نیمست و... عرضه میشود. اغلب زنان و دختران جوان و علاقمندان به این دستبندها با توجه به نوع و جلوه گری آنها طرح های مختلفی را انتخاب و استفاده میکنند. مثلا برخی دستبند های چرمی را میپسندند ، برخی صرفا از زنجیر استفاده میکنند و برخی دیگر از سنگهای قیمتی و زینتی بهره می گیرند.


دستبند زنانه طرح عقیق


محصولی که برای شما در نظر گرفته ایم ، دستبند زنانه طرح عقیق ، مدل آویز دار، میباشد . این دستنبد از یک زنجیر و سنگ های عقیق سرخ و یک آویز زیبا تشکیل شده است که مطمئنا در نگاه اول دل هر بیننده ای را می رباید

در طراحی این دستبند زنجیرها بصورت سه ردیف ایجاد شده اند و یک قسمت زنجیر نیز مربوط به آویز میشود. زنجیر این دستبند از آلیاژ برنج درجه یک و با کیفیت ساخته شده است که در گذر زمان نه سیاه میشود و نه زیبایی خود را از دست میدهد. پس اطمینان داشته باشید که دستبند زنانه طرح عقیق مدل آویز دار کاملا با کیفیت بوده و از جنس های بی کیفیت و تقلبی موجود در بازار متمایز است.


دستبند زنانه طرح عقیق

info
قیمت: 29,800 تومان

همچنین در ساخت این دستبند از سنگهای گرد و زیبای عقیق سرخ با کیفیت استفاده شده است. مجموعه تعداد سنگهای بکار رفته در آن 12 سنگ میباشد که در دو ردیف درون خود دستنبد قرار دارند . البته 2 تای این عقیق ها در سر آویز دستنبد ، بهمراه برگ زیبای برنجی ، قرار گرفته اند. گیره دستبند نیز به راحتی و سهولت باز و بسته میشود.

تا به اینجا شاید مانند دیگر کارهای موجود در بازار توضیحاتی کلی و معمولی ارائه دادیم. اما وجه تمایز این دستنبد نسبت به دیگر دستبند های موجود در بازار ، دست ساز بودن آن است.


دستبند زنانه طرح عقیق


دستبند زنانه طرح عقیق ، مدل آویز دار، توسط یکی از هنرمندان چیره دست ایرانی ،طراحی و ساخته شده است . فروشگاه ما افتخار دارد که با توجه به نیاز کاربران و بازدیدکنندگان، با همراهی و مساعدت این هنرمند خلاق ، برای اولین بار دستنبد زنانه طرح عقیق،مدل آویز دار را به بازار ارائه کند. و با افتخار میگوییم این دستبند بی نظیر تماما ساخت ایران است.

آویز این دستبند، به اصطلاح "فوت استادی" طراح آن بوده است . در مدلهای قدیمی فقط زنجیر دور دست و یا سنگهای زینتی و قیمتی استفاده میشد. اما طراح خلاق و هنرمند این دستبند برای زیباتر شدن و جذابیت بیشتر آن ، از یک آویز زیبا دارای یک برگ زیبای برنجی و 2 سنگ عقیق در آن بکار برده است .

زیبایی و جذابیت این دستبند به حدی است که کاملا مناسب و درخور هدیه است. لذا توصیه ما به آقایان و پسران خوب ایران این است که دیگر دنبال یک هدیه متفاوت نگردند ، زیرا این دستبند همان چیزی است که میخواستند. پس بدون معطلی دستبند زنانه طرح عقیق را سفارش داده و به عزیزان خود هدیه دهید.

 

دستبند زنانه طرح عقیق


جمع بندی و کلام آخر :

اگر بدنبال یک هدیه مناسب هستید تا به عشقتان دهید، اگر یک خانم و یا دختر ایرانی هستید و به رمز جذابیت نیاز دارید، اگر همیشه بدنبال جدیدترین و بینظیر ترین طرح ها هستید ، اگر ... ، دستبند زنانه طرح عقیق مدل آویز دار ، بهترین انتخاب و پیشنهاد ما به شماست. دستبند زنانه طرح عقیق مدل آویز دار متشکل از زنجیر برنجی با کیفیت و با دوام و سنگ های عقیق سرخ و نیز یک آویز زیبا و منحصر به فرد میباشد. این دستنبد با کیفیت بالا میباشد و کاملا دست ساز و نتیجه تلاش و طراحی خلاقانه هنرمند چیره دست ایرانی می باشد و با نمونه های بی کیفیت و تقلبی موجود در بازار تفاوتی محسوس دارد. فرصت را بیشتر از این از دست ندهید. تا دیر نشده این محصول خارق العاده را سفارش دهید و از داشتن و یا هدیه دادن آن لذت ببرید .

 دستبند زنانه طرح عقیق



info
قیمت: 29,800 تومان 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد