هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

قیمت Asus Taichi 31 مشخص شد

Asus Taichi نام محصولی از شرکت ایسوس است که در واقع نوت بوکی با دو صفحه نمایش می باشد. هنگامی که در این دستگاه باز می باشد، Taichi شبیه به یک لپ تاپ با یک LCD استاندارد است، اما هنگامی که در آن بسته است، می توان از این دستگاه همانند یک تبلت با صفحه نمایشی لمسی استفاده کرد.

مدل ۱۱.۶ اینچی این محصول ایسوس که انتظار عرضه آن در دسامبر می رود دارای قیمتی ۱۲۹۹ دلاری و بالاتر خواهد بود اما ایسوس هنوز قیمت مدل ۱۳.۳ اینچی این محصول خود را اعلام نکرده کاری که ظاهرا وبسایت B&H انجام داده است.

این شرکت کاتالوگ مربوط به فروش زمستانی ۲۰۱۳ خود را منتشر کرده که در آن قیمت Asus Taichi31 مشخص شده است. این دستگاه دارای قیمتی ۱۳۹۹ دلاری برای مدل با سی پی یو Intel Core i5-3317U و SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت می باشد. مدل دیگر که دارای سی پی یو Intel Core i7-3517U و SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت است نیز قیمتی ۱۶۹۹ دلاری دارد.

همانند مدل کوچکتر، Asus Taichi31 دارای صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، ۴ گیگابایت رم، وای فای، بلوتوث ۴.۰، یک باتری ۶-cell و ویندوز ۸ از نوع ۶۴ بیتی است. نظر شما در مورد قیمت این محصولات ایسوس چیست؟

liliputing


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد