هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

بازگشت “خلیج‌فارس” به نقشه گوگل

سرویس نقشه شرکت گوگل نام خلیج فارس را به نقشه خود بازگرداند، اما با بزرگنمایی این نقشه مشخص می شود که شیطنت گوگل تاحدی بوده که نام ساختگی خلیج ع.ر.ب.ی در زیر نام خلیج فارس به چشم می خورد؛

گوگل پیش از این از دو نام خلیج فارس و خلیج ع.ر.ب.ی در نقشه خود استفاده می کرد اما در ماه می ۲۰۱۲ ، این شرکت هر دو نام را با ادعای بی طرفی برداشت.

اخیرا سرویس نقشه گوگل هر دو نام را به نقشه خود بازگردانده است. در شرایطی که نقشه بزرگ نشده باشد، تنها نام خلیج فارس به چشم می خورد اما وقتی که مقیاس آن توسطه کاربر افزایش می یابد، نام مجعول خلیج ع.ر.ب.ی نیز در زیر نام خلیج فارس در داخل پرانتز به چشم می خورد.

امکان دانلود واکسن و دارو از رایانه

تصور کنید بتوانید واکسن و یا داروهایتان را از طریق رایانه و در منزل خودتان دانلود کنید. این آینده خیلی دوری نیست و احتمال اپیدمی را از بین می برد.

هفته گذشته گروهی از دانشمندان از تلاش برای ساخت واکسن های عددی و دیجیتالی خبر دادند تا افراد خودشان بتوانند آنها را از رایانه هایشان دانلود کنند و با یک چاپگر سه بعدی زیستی بسازند. بر این اساس در آینده افراد می توانند واکسن های سالانه آنفلوانزا را خودشان در خانه بسازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد