هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

راه اندازی سرویس پلی استیشن موبایل سونی

شرکت سونی سرویس جدید تجاری خود با نام PlayStation Mobile را راه اندازی نمود، سرویسی که کاربران با استفاده از آن می توانند بازی هایی را برای دستگاههای اندرویدی خود انتخاب و به بازی کردن بپردازند. البته دارندگان Vita نیز می توانند از این عنوان بازی ها برروی کنسول قابل حمل خود استفاده کنند. در هنگام عرضه حدود ۲۰ عنوان بازی (قابل پرداخت) برروی PlayStation Mobile قرار داشته است و قطعا این تعداد به مرور بیشتر خواهد شد.

در حال حاضر دارندگان دستگاههای Xperia Play, Xperia Arc, Xperia S, Xperia Ion, Xperia Acro, Xperia Acro HD, Sony Tablet S, Sony Tablet P و HTC One X, One X+, One S, One V و PlayStation Vita می توانند از این سرویس جدید بازی استفاده کنند. هنگامی که شما یک بازی را از PlayStation Mobile خریداری می کنید، می توانید عنوان مورد نظر را برروی سه دستگاه مختلف (حداکثر) بازی کنید. در صورتی که قرار است دستگاهی جدید برای خود انتخاب کنید و به این سرویس هم علاقمند هستید، می بایست برای استفاده از این سیستم، دستگاه شما دارای گواهی پلی استیشن باشد.

سرویس PlayStation Mobile هم اکنون در کشورهای انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و استرالیا در دسترس می باشد، پس اگر شما هم در یکی از کشورهای یاد شده زندگی می کنید می توانید PlayStation Mobile را برروی دستگاه مورد نظر نصب نمایید. مطمئنا سونی در آینده نسبت به گسترش مناطق مورد استفاده از این سرویس و عناوین بازی ها اقدام خواهد کرد.

androidcommunity

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد