هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

جمعه بازیار: مسی و رونالدو، زیر انگشتان شما

جمعه بازیار

یکی از سرگرمی های جمعه، تماشای تلویزیون یا رفتن به میهمانی است. برخی هم گشت و گذار بیرون از شهر یا پارک گردی را ترجیح می دهند. اما برای یک خوره بازی یا کاربر پر و پا قرص اسمارت فون ها داستان کمی فرق می کند. آنها هرجا که باشند، با اسمارت فون جذاب شان همراه و با آن سرگرم هستند. 

پس بگذارید این لذت بازی و سرگرمی همراه را با هم به اشتراک بگذاریم. نظرتان درباره این سه بازی جالب چیست؟ 

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

Prince Of Persia Classic

prince-pn_narenji.jpg

شاهزاده پارسی یکی از محبوب‌ترین بازی های تاریخ دنیای کامپیوتر به شمار می‌رود. این بازی تا به حال نسخه های متعددی را به خود دیده است، در هر بازی ماجراهای جدیدتر و گرافیک های پیشرفته تر باعث شده تا شاهزاده همچنان برای طرفدارانش جذابیت داشته باشد. اما اکنون شما این فرصت را دارید تا یکی از نسخه های اولیه این بازی را بر روی گجت های خود اجرا کنید. قدیمی ترها قطعا لحظات نوستالژیکی را خواهند داشت و جوان تر ها نیز این فرصت را پیدا می‌کنند تا محیط ساده تر و جذاب تر بازی های قدیمی را، تجربه کنند. البته بازی قابلیت های جدیدی را نیز در خود جای داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به Game Mode های مختلف اشاره کرد؛ برای مثال شما می‌توانید با انتخاب حالت Survival هیجان بیشتری را تجربه کنید، در این حالت برای نجات پرنسس تنها ۶۰ دقیقه فرصت دارید و فرصتی برای مردن و زنده شدن نیز در اختیار شما قرار نمی‌گیرد. 

قیمت :‌ ۲.۹۹ دلار برای اندروید - ۱.۹۹ دلار برای آی‌او‌اس / دانلود از گوگل پلی برای اندروید ( با حجم ۲۲۴ مگابایت ) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۲۱۲ مگابایت ) 

Bike Race

02-bike-na_narenji.jpg

یک بازی اعتیاد آور دیگر! در این بازی شما باید در یک سری مسابقات موتور سواری شرکت کنید. از روی موانع پر پیچ و خم بپرید و در کمترین زمان ممکن خود را به پایان خط برسانید. برای سرعت گرفتن دستگاه خود را به سمت جلو حرکت دهید و برای ترمز گرفتن صفحه نمایش را لمس کنید. این بازی که قطعا شما را ساعت ها به خود مشغول خواهد کرد شامل ۸ دنیای متفاوت و ۶۴ مرحله هیجان انگیز است. این اپلیکیشن همچنین از قابلیت Multiplayer نیز بهره می‌برد که به شما اجازه می‌دهد دقایق فوق‌العاده ای را در کنار دوستان خود تجربه کنید . 

قیمت : رایگان / دانلود از بازار برای اندروید ( با حجم ۲۲ مگابایت ) / دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۲۶ مگابایت ) 

FIFA 2013

03mzl.bawroynz.320x480-75_narenji.jpg

و سرانجام نوبت به محبوب‌ترین بازی فوتبال بر روی گجت‌های همراه می‌رسد. در دنیای کنسول ها شاید بسیاری از کاربران بازی Pro Evolution Soccer را به FIFA ترجیح دهند، اما باید قبول کنیم که سلطان بلامنازع گجت‌های همراه کمپانی EA و بازی فیفا است. اکنون جدیدترین نسخه این بازی در اختیار کاربران قرار گرفته است. گرافیک فوق‌العاده به همراه کنترل های دقیق‌تر و بهتر از ویژگی های بارز این نسخه به شمار می‌رود. دریبل‌های متنوع، نحوه زدن ضربات کاشته و پنالتی، همگی بهبود یافته اند. شما می‌توانید در تورنمنت های مختلف شرکت کنید و یا در قالب یک مربی سعی کنید با تیم خود در قعر جدول و پایین تر از تیم‌هایی مانند پیکان جای نگیرید! اگر این اپلیکیشن را بر روی چند دستگاه خود نصب کرده اید، نگران اطلاعات خود نباشید چرا که می‌توانید از طریق ابر‌ها، تمامی تنظیمات و مراحل خود را بین دستگاه‌های مختلف به اشتراک گذارید. این بازی همچنین دارای ویژگی Multiplayer است؛ تنها یک لحظه هیجان یک مسابقه فوتبال را در کنار دوستانتان تصور کنید. 

قیمت : ۶.۹۹ دلار / دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد (‌ با حجم ۱.۳۶ گیگابایت ) 


منبع:نارنجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد