هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

اسمارت فون HTC 8X رسما معرفی شد

شرکت HTC اسمارت فون جدید ویندوز فون ۸ خود را معرفی کرد، اسمارت فون Windows Phone 8X شرکت اچ تی سی قرار است در ۴ رنگ مختلف در اوایل نوامبر عرضه شود. رنگهای آن عبارتند از آبی، قرمز، مشکی و زرد.

HTC 8X دارای صفحه نمایش پیشرفته ۴.۳ اینچی ۷۲۰p و super LCD 2 (با پوشش Gorilla Glass 2) به همراه پروسسور ۲ هسته ای و ۱.۵ گیگاهرتزی Krait با جی پی یو ادرنو ۲۲۵، ۱ گیگابایت رم ، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از NFC است. در این اسمارت فون از Beats Audio استفاده شده که علاوه بر این سیستم از یک آمپلی فایر اضافی برای صدای خروجی ۸X نیز وجود دارد، ضمن اینکه یک اپلیکشن مخصوص Beats Audio نیز برروی ویندوز فون ۸ قرار دارد که در هنگام اتصال هدفن اجازه می دهد تا کاربر سیستم Beats را روشن یا خاموش نماید.

در بخش دوربین، اچ تی سی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه LED flash استفاده کرده است. یک دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی نیز در جلو برای ویدئو چت و اسکایپ قرار دارد. لنز  f/2.0 و سنسور BSI کمک می کند تا این دوربین در شرایط نور کم، تصاویر بسیار خوبی ثبت کند ضمن اینکه لنز آن دارای زاویه دید ۸۸ درجه است. در بخش فیلمبرداری این دوربین قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۱۰۸۰p را دارد. اسمارت فون ۸X اچ تی سی دارای تنها ۱۳۰ گرم وزن است .



theverge

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد