هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

ورژن مخصوص طرفداران نوکیا برای نبرد با آیفون

بعد از اینکه سامسونگ با انتشار تصویری به مقایسه اسمارت فون گلکسی اس ۳ خود در برابر آیفون ۵ اپل پرداخت و در واقع به نوعی اعلام کرد که محصول آنها به مراتب بهتر از محصول اپل می باشد، طرفداران اپل نیز بیکار ننشستند و با انتشار تصاویری دستکاری شده، محصول اپل را بهتر از دستگاه سامسونگ نشان دادند. به هر حال همانطور که می دانید هر دو این اسمارت فون ها به اندازه کافی قدرتمند و با ویژگی هایی بسیار خوب هستند که طرفداران خاص خود را داشته باشند.

اما به نظر می رسد که طرفداران نوکیا نیز بیکار ننشسته اند و با طراحی تصویری اعلام کرده اند که پرچمدار جدید این شرکت یعنی لومیا ۹۲۰ از آیفون ۵ اپل بهتر است. آنها در این تصویر از عبارت “سبک وزن مدعی در برابر قهرمان سنگین وزن” استفاده کرده اند.

عبارت “سنگین وزن” می تواند توصیف خوبی از اسمارت فون لومیا ۹۲۰ باشد که ۱۸۵ گرم وزن دارد و البته  همگی می دانیم که منظور از “سبک وزن” همان آیفون ۵ است. البته با توجه به ویژگی های خاصی که لومیا ۹۲۰ نوکیا دارد طبیعی است که مقداری وزن آن بالاتر باشد. تصویر را ببینید و نظر خود را مانند همیشه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

phonearena

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد