هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

بررسی سینما سه بعدی ال جی premier TM2792

شرکت LG در مراسم IFA سال ۲۰۱۲ از اولین تلویزیون هوشمند premier TM2792 پرده برداری کرد . تکنولوژی‌های بکار رفته در premier TM2792 به کاربران و مشتریانLG  به شیوه‌ای بسیار محبوب خدمت رسانی می‌کند . وجود سرویس های سرگرمی با کیفیت بسیار بالا و مورد پسند کاربران همچون سینما سه بعدی و مانیتور مسطح ، رضایت کاربران را در پی خواهد داشت . در این مدل از سری تلویزیون های LG ، از آنجا که از تکنولوژی IPS استفاده شده است، کیفیت تصاویر در حد بالایی قابل عرضه و نمایش می‌باشد و کاربر یک محیط کاملا طبیعی را تجربه می‌کند. این کیفیت تصاویر و استفاده از تکنولوژی IPS موجب شده است که کیفیت تصاویر و زیبایی آنها در طبقه بهترین‌ها برای مدل premier TM2792 به شمار آید .

در نهایت طراحی این مدل در این مراسم برنده جایزه بین المللی کیفیت طراحی شد . premier TM2792 یک مکمل واقعی برای معماری‌های براق و جذاب ساختمان است همچنین وجود کمترین سطح مقطع برای نمایشگر این تلویزیون موجب جذب و جلب توجه بیننده به برنامه شده و کمترین حواسپرتی را برای وی بوجود می‌آورد . از طرفی نمای ظاهری شیک و جذاب premier TM2792 طوری است که می‌توان آن را با هر سلیقه ای در هر جای منزل قرار داد . این مانیتور قابلیت به اشتراک گذاری سهت افزار های مشابه را برای کاربران فراهم کرده است بدین طریق می‌توان تصاویر، فیلم و حتی بازی‌ها را از طریق گوشی های هوشمند با این تلویزیون به اشتراک گذاشت . کاربه اشتراک گذاری توسط DLNA و Wi-Fi قابل انجام است البته ناگفته نماند که حتی صفحه لپ تاپ نیز می‌توان از طریق این فناوری‌ ها با این مدل تلویزیون به اشتراک گذاشت . دستگاه کنترل از راه دور این مدل نیزبه نوبه خود شاهکاری  است . به کمک این دستگاه می‌توان به راحتی از قابلیت های هوشمند تلویزیون نظیر بازی، نرم افزار های LG  و… دسترسی پیدا کرد .البته می‌توان از طریق یک ماوس و صفحه کلید نیز این سیستم را از راه دور کنترل کرد که می‌توان گفت این نیز از قابلیت‌های برتر premier TM2792 است .

فناوری IPS که قبلا در مورد آن صحبت کردیم موجب افزایش کیفی تصویر ، کاهش خستگی چشم و اعوجاج تصویر در تغییر زاویه دید  می‌شود . به طور کلی این تکنولوژی نیمی بیشتر موفقیت این مدل را برعهده داشته است .تلویزیون TM2792 که یک مدل از تلویزیون های سه بعدی است ،  با ارائه ی عینک های سبک وزن ، فشار وارده بر چشم را کاهش داده و چشم را نیز از خستگی حفظ می‌نماید .همچنین داشبورد خانگی این  تلویزیون محیطی کاملا مناسب برای کاربران با جستجوهای وب و.. فراهم کرده است .

سایر ویژگی های فیزیکی premier TM2792 به شرح زیر می باشد :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد