هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

OLED TV LG را بیشتر بشناسیم

زمانی که در CES 2012 تلویزیون ۵۵ اینچی OLED TV LG،  رونمایی شد، تصاویر خیره کننده‌ی این محصول فوق‌العاده و با کیفیت LG نظر بیش از ۱۵۳ هزار بازدید کننده و بیننده را به خود جلب کرد که این مورد از اتفاقات نادر در زمینه تلویزیون است، با این حال بر آن شدیم تا این تلویزیون را برای شما شرح دهیم تا در خرید خود یکی از بهترین آیتم‌ها را یعنی تلویزیون OLED TV ال جی نیز مد نظر داشته باشید.

برای خرید این تلویزیون بهتر است از ایامی زودتر از انتشار و تجاری سازی این تلویزیون اطلاعاتی کسب کنید تا بتوانید واقعا با هزینه این تلویزیون رضایت کامل داشته باشید. چرا که هزینه OLED TV زیاد است اما زمانی که از قابلیت‌های این محصول موفق LG اطلاع داشته باشید به راحتی حاضرید پول خود را برای خرید این تلویزیون خرج کنید البته این خرید را باید نوعی سرمایه گذاری بپندارید چرا که OLED TV واقعا ارزش یک خرید خوب را داراست .

1x1.trans OLED TV LG را بیشتر بشناسیم

OLED چیست ؟ چراLG  OLED بخریم ؟

درواقع OLED مخفف عبارت Organic Light-Emitting Diode به معنی دیود ساطع کننده نور است . اساس کار این بخش به این صورت تعریف می‌شود که اگر اساس کار LCD ها را مد نظر داشته باشیم ، LCD ها نیاز به یک نور پس زمینه دارند اما در OLED ها این نیاز کاملا مرتفع شده و به هیچ منبع خارجی نور پس زمینه نیازی ندارند بنابر این ،با نازک‌تر شدن و کمتر شدن سطح مقطع بیش از اندازه در انرژی برق صرفه جویی شده و مصرف برق را کاهش می‌دهند . بنابر این یکی از دلایل استفاده از OLED  را می‌توان صرفه جویی در مصرف برق دانست .

با این حال باید بدانیم که دو نوع OLED وجود دارد که به اختصار می توان گفت RGB OLED و WRGB OLED نام دارند که تفاوت‌های آن‌ها در عملکرد تجربی  آنهاست اما در تلویزیون های ال جی هر دو مورد بکار می‌رود . در نمونه اول از سه پیکسل رنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در مورد دوم از ۴ پیکسل رنگی برای نمایش رنگ استفاده می شود. این چهار رنگ ، سفید، آبی ، سبز و قرمز است.

1x1.trans OLED TV LG را بیشتر بشناسیم

در واقع در نوع OLED چهار رنگی ، از رنگ سفید برای تولید رنگ‌های دقیق‌تر و طبیعی‌تر استفاده شده است .اما OLED سه پیکسلی نیز از قدرت خوبی برای نمایش رنگ برخوردار است.

RGB + سفید = دقت رنگ

در عکس زیر می‌توانید تفاوت دقت و وضوح رنگ‌ها را در تلویزیون‌های ۳ و ۴ پیکسلی مشاهده نمایید :

1x1.trans OLED TV LG را بیشتر بشناسیم

حالت طبیعی تر عکس و تصاویر در تلویزیون های ۴ پیکسلی

در حالت ۴ پیکسلی یعنی WRGB با قرار گرفتن کیفیت رنگ‌ها تا محدوده ۱۲۰ درصد ، عکس ها و تصاویر در محدوده طبیعی‌تری از واقعیت قرار می‌گیرند که همه این امور را باید مدیون رنگ سفید باشد. در عکس زیر تفاوت این دو حالت یعنی WRGB و RGB را به وضوح در طبیعی جلوه دادن عکس‌ها مشاهده می نمایید.

1x1.trans OLED TV LG را بیشتر بشناسیم

کاهش اعوجاج تصویری در تلویزیون های WRGB

4 پیکسل رنگ موجود در این نوع تلویزیون موجب کاهش اعوجاج شده و نمای تصویر را از زوایای مختلف بایک کیفیت و رنگ نمایش می‌دهد در صورتی که در نمونه سه پیکسلی در زوایای مختلف این رنگ از حالت روشن به تیره تغییر می‌کند. برای مشاهده نمونه می‌توانید تصویر زیر را به عنوان شاخص مد نظر قرار دهید.

1x1.trans OLED TV LG را بیشتر بشناسیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد