هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

صفحه نمایش های شفاف و مربعی جدید سامسونگ


آخرین و جدیدترین صفحه نمایش های تولید سامسونگ که صفحه نمایشی شفاف یا transparent می باشند به نمایش گذاشته شد. این صفحه نمایش ها که با هدف تبلیغات و ایجاد پنل های عظیم با استفاده از صفحه نمایش های کوچکتر با حداقل فاصله ممکن طراحی شده است.

Samsung UD22B دارای ابعاد ۲۱.۶ اینچی است اما برخلاف بسیاری از صفحه نمایش های موجود، از یک مربع با نسبت ابعاد ۱:۱ استفاده می کند که به نسبت تصویر سنتی ۴:۳ یا نسبت تصویر عریض ۱۶:۹ ترجیح داده شده است. هنگامی که کاربر بخواهد این صفحه نمایش ها را در کنار یکدیگر قرار دهد و یا دیواری بسیار بزرگ از صفحه نمایش ها را ایجاد نماید، فاصله بین صفحه نمایش ها ۵.۵ تنها میلیمتر خواهد بود.

سامسونگ UD22B دارای یک برادر یا خواهر شفاف یا transparent نیز می باشد. سامسونگ برنامه هایی برای عرضه مدل NL22B هم دارد که همان نسبت ابعاد و سایز را در اختیار کاربر قرار می دهد اما دارای ویژگی صفحه نمایش شفاف نیز می باشد، یعنی بینندگان می توانند علاوه بر مشاهده اطلاعات روی صفحه نمایش، پشت آن را نیز ببینند.

سامسونگ ظاهرا این محصولات خود را بعنوان یک محصول کامل با قاب فلزی، پنل های شیشه ای و یک پنل LED ارائه خواهد کرد. این صفحه نمایش می تواند به یک پی سی هم از طریق پورت های معمولی متصل شده و دارای اسپیکرهای یکپارچه نیز می باشد. هنوز قیمت این دو مدل صفحه نمایش اعلام نشده است اما قرار است در ماه سپتامبر برای فروش عرضه شوند.

منبع:slashgear

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد