هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تبلت اندرویدی Archos 101 XS عرضه شد

آرکوس تبلت اندرویدی Archos 101 XS خود را عرضه کرد. همانطور که از نام این تبلت مشخص است، این تبلت ۱۰.۱ اینچی می باشد و از سیستم عامل اندروید ۴.۰.۲۳ آیس کریم ساندویچ بهره می برد. از ویژگی های قابل ذکر این تبلت می توان به طراحی فوق العاده باریک، داک کیبورد و پردازنده گرافیکی نسبتا سریع اشاره نمود.

Archos 101XS دارای یک کیبورد منحصر به فرد است که تبلت و کیبورد بوسیله نیروی مغناطیسی (آهنربا) در حالت بسته به یکدیگر می چسبند. در حالت “باز” یک مکانیسم ساده این تبلت را نگه می دارد. توجه داشته باشید که اتصال بین کیبورد و تبلت بصورت فیزیکی است و نیازی به اتصال از طریق بلوتوث نیست، ضمن اینکه تبلت در هنگام اتصال به کیبورد می تواند شارژ شود ولی هیچ باتری قابل شارژ و یکپارچه ای در صفحه کلید وجود ندارد. بنابراین این مدل کاملا با سری ASUS transformer متفاوت است.


البته با توجه به قیمت ۳۹۹ دلار این موضوع می تواند غیر ممکن باشد که Archos باتری اضافی برای این دستگاه در نظر بگیرد. از مشخصات و ویژگی های این دستگاه می توان به صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰، پردازنده ۲ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی OMAP 4470 به همراه جی پی یو PowerVR SGX544، رمی ۱ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت گسترش بوسیله MicroSD card تا ۶۴ گیگابایت، یک دوربین ۷۲۰p در جلو، WiFi, Bluetooth 4.0, Micro USB و Mini HDMI اشاره کرد.


منبع:ubergizmo , slashgear



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد