هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

Google TV محصول LG را بهتر بشناسیم

تلویزیون های LG به خوبی مخاطبان خود را یافته اند و این رخداد خوب را باید مدیون ویژگی های بسیار مناسب و کاربر پسند آن ها دانست  برسام در این پست قصد دارد برای شما در مورد تلویزیون های هوشمند LG موسوم به Google TV ازسری G2 صحبت کند.

از جمله ویژگی های برجسته این سری از محصولات LG می توان به رابط کاربری آسان، قابلیت سه بعدی بسیار با کیفیت، و عملکرد برتر نسبت به سایر نمونه ها اشاره کرد.

در ادامه خصوصیات Google TV را برای شما شرح می دهیم .

درمورد کنترل از راه دور این تلویزیون بهتر است بگوییم که نسبت به سایر کنترل های قدیمی تغییراتی برای این تلویزیون هوشمند رخ داده است. طراحی کنترل های دوگانه و مناسب متناسب با اندازه های مورد نظر و مورد علاقه کاربران و ظاهری جمع و جور و بدون اتلاف فضا ، و قرار دادن دکمه های مختلف و با اندازه های مناسب از برجستگی های این کنترل است .در کنار این ویژگی ها کاربران Google TV می توانند از این کنترل برای استفاده از تلوزیون خود برای وبلاگ نویسی ، جستجو و حتی چت استفاده کنند.

 1x1.trans  Google TV محصول LG را بهتر بشناسیم

بخش dashboard خانگی این تلویزیون نیز دارای امکاناتی از LG  وgoogle در کنار هم است که به راحتی می توان برنامه های مورد علاقه را از آنجا دریافت و به برنامه های مورد نیاز دسترسی پیدا کرد.شما می توانید در این بخش برنامه های مورد علاقه خود را انتخاب و این بخش را متناسب با علایق خود تنظیم کنید.

1x1.trans  Google TV محصول LG را بهتر بشناسیم

 دارای بهترین عملکرد با استفاده از بهترین نرم افزر ها  و تکنولوژی های روز دنیا

ترکیب اختصاصی برنامه های اندرویدی با تکنولوژی های برتر و به روز دنیا تنها در تلویزیون ال جی این امکان را فراهم کرده است تا به بهترین نحو، عملکرد و قابلیت این تلویزون بالابرده و نیاز های کاربران را مرتفع کند.

1x1.trans  Google TV محصول LG را بهتر بشناسیم

قابلیت بالای هسته و پردازنده این تلویزیون موجب شده است که پیمایش در جستجو و استفاده از این تلویزیون هوشمند به بهترین شکل باشد .همچنین این قابلیت به افزایش کیفیت در مشاهده تصاویر و رنگ بندی ها نیز کمک کرده و Google TV در این مورد نیز بهترین عملکرد ممکن را داراست .

 1x1.trans  Google TV محصول LG را بهتر بشناسیم

ویژگی جستجو در این تلویزیون به کلمات تنها بسنده نمی کند چرا که کار بر می تواند با استفاده از این تلویزیون هر نوع فایلی نظیر فیلم و ویدیو، موسیقی، برنامه عکس و … را جستجو و دریافت کند. شما می توانید هرگونه اطلاعاتی را در Google TV جستجو کنید. وجود عملکرد بالا در پیمایش و جستجو باعث شده است که کاربر از این بخش تلویزیون نیز بسیار راضی باشد.

1x1.trans  Google TV محصول LG را بهتر بشناسیم

مهمتر از همه شما می توانید سینما سه بعدی تلویزیون را از ۴۷تا  ۵۵اینچ تغییر دهید. همچنین می توانید نمایشگر را از حالت سه بعدی به حالت نرمال عادی که اصطلاحا ۲ بعدی است نیز تغییر دهید.

 وجود اماکانات فوق العاده و باور نکردنی

تلویزیون هوشمند LG دارای امکانات فراوان انلاین است که هر کاربری تقریبا با ان سرو کار دارد . از بین این لیست پر عنوان شما می توانید برنامه های مختلف و متنوعی را انتخاب کنید و یک محیط اینترنت و  وب واقعی را بوسیله این تلویریون هوشمند تجربه کنید.

1x1.trans  Google TV محصول LG را بهتر بشناسیم

یکی از این بخش ها YouTube است .بخش YouTube این تلویزیون به شما کمک می کند تا جدید ترین ویدیو ها را از YouTube مشاهده نمایید. همچنین می توانید ویدیو ها را براساس موضوع طبقه بندی کنید تا دسترسی به ان ها برای شما راحت تر باشد.

برای جستجو بهتر و سریعتر این تلویزیون از برترین تکنولوژی های جستجو و موتور های جستجو استفاده می کند. در تلویزیون هوشمند LG  موسوم به Google TV ازمروگر پرقدرت گوگل کروم استفاده می شود که سرعت عمل و برتری آن ،بر همه آشکار است .

1x1.trans  Google TV محصول LG را بهتر بشناسیم

در نهایت با ایجاد لیست ها و طبقه بندی های مختلف در مورد عکس ها و موسیقی ها و… می توانید کلکسیونی از اطلاعات در این تلویزیون را در اختیار داشته باشید.

البته موارد گفته شده تنها نکات کمی در مورد این تلویزیون بود که قطعا هرکسی را مجذوب خود می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد