هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

دانلود آنتی ویروس و ضدسرقت Avast برای آندروید

Avast یک آنتی‌ویروس و محافظ بسیار قوی می‌باشد که اخیرا نسخه آندرویدی آن نیز منتشر شده است. ورژن جدید این برنامه (v2.0) با یک قابلیت جدید به نام ضدسرقت همراه می‌باشد. این ورژن هنوز منتشر نشده است اما نسخه آزمایشی آن در اختیار کاربران قرار گرفته است.

قابلیت ضدسرقت (Anti Thieft) به کاربران امکاناتی از قبیل پیداکردن گوشی در نقشه و انجام اعمالی همچون قفل‌گذاری از راه دور می‌دهد.

این برنامه به هنگام تعویض سیم‌کارت نیز به دارنده اصلی گوشی یک پیام مبنی بر تعویض سیم‌کارت و موقعیت کنونی آن ارسال می‌کند. در این صورت اگر کسی موبایل شما را به سرقت ببرد و سیم کارت را دربیاورد شما قادر خواهید بود موقعیت گوشی خود و حتی شماره سیم کارت جدید را بدست آورید!

همچنین برنامه Avast دارای امکانات دیگری نظیر کنترل مصرف باتری شما ، اسکن و پاکسازی پیام‌ها و برنامه‌ها ، نمای کاربری زیبا برای دارندگان تبلت و همچنین ویجت زیبا و کاربردی می‌باشد.

برای استفاده از این برنامه باید هزینه ناچیزی را پرداخت کنید. البته به دلایلی از جمله تحریم بودن ایران می توانید از ورژن های کرک شده این برنامه استفاده نمایید. شما عزیزان می توانید از دو لینک مستقیم زیر جهت دانلود نسخه آزمایشی ضدسرقت و آنتی ویروس Avast استفاده نمایید:
دانلود ضدسرقت Avast دانلود آنتی ویروس Avast

درصورتی که به فروشگاه گوگل (Google Play) دسترسی دارید ، می توانید از لینک زیر جهت دانلود برنامه استفاده نمایید:
لینک رسمی برنامه در فروشگاه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد