هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

ایسر دو اسمارت فون جدید خود را معرفی میکند


شرکت ایسر محصولات خود برای نمایش در IFA را معرفی نمود،حدود ۱۰ روز قبل از شروع این نمایشگاه. به نظر می رسد که ایسر به هیچ وجه قصد برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی را مانند دیگر شرکت ها ندارد، اما می توان تلفن های همراه جدید این شرکت را از تاریخ ۳۱ آگوست دید.

این دو گوشی جدید Liquid Gallant و Liquid Gallant Duo نام دارند که هر دو دستگاههایی یکسان می باشند، اما در حقیقت مدل Duo با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت ارائه می شود. اسمارت فون های Acer Gallant دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی qHD LCD، پردازنده ۱ گیگاهرتزی MediaTek MT6575 Cortex-A9، رمی ۱ گیگابایتی و جی پی یو PowerVR SGX531 می باشد.

بقیه مشخصات این دستگاهها شامل دوربین ۵ مگاپیکسلی به همراه LED flash، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی به همراه اسلات microSD، وای فای، جی پی اس، بلوتوث ۳.۰ و ۳ جی به همراه قابلیت پشتیبانی از HSPA می باشد. سیستم عامل این اسمارت فون های ایسر اندروید ۴.۰ آیس کریم ساندویچ است که البته به همراه تغییرات جزئی ایسر وجود خواهد داشت.

گوشی های هوشمند ایسر در رنگهای سفید و مشکی در دسترس خواهند بود و انتظار می رود که در ماه سپتامبر عرضه شود. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آنها منتشر نشده است.

منبع:gsmarena
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد