هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

اسمارت فون سونی اکسپریا SL رسما معرفی شد

اسمارت فون سونی اکسپریا SL بطور رسمی برروی وبسایت Sony Mobile ظاهر شد و این اتفاق حدود ۲ هفته قبل از شروع کنفرانس مطبوعاتی IFA روی می دهد که انتظار می رفت این اطلاعیه در آن زمان منتشر شود. همانطور که از این دستگاه انتظار می رفت، Sony Xperia SL براساس اسمارت فون Sony Xperia S طراحی شده، اما دارای پردازنده ای سریعتر از آن می باشد. پردازنده آن ۱.۷ گیگاهرتزی ۲ هسته ای Qualcomm S3 است. اما بقیه مشخصات آن شبیه به Xperia S می باشد.

این بدان معناست که سونی Xperia SL دارای حافظه غیر قابل گسترش ۳۲ گیگابایتی، جی پی یو آدرنو ۲۲۵ و ۱ گیگابایت رم می باشد. صفحه نمایش این محصول سونی ۴.۳ اینچی Bravia-powered LCD با رزولوشن HD است. دوربین جلو آن ۱.۳ مگاپیکسل و دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰P می باشد.

این اسمارت فون قابلیت ارتباط از طریق وای فای، بلوتوث، جی پی اس، microUSB و microHDMI را دارد. ابعاد آن ۱۲۸ در ۶۴ در ۱۰.۶ میلیمتر و وزن آن ۱۴۴ گرم می باشد. بدنه آن شبیه به اکسپریا اس است اما این اسمارت فون در رنگهای صورتی، سفید، مشکی و طوسی در دسترس خواهد بود. سیستم عامل آن نیز اندروید ۴.۰ ICS است.

هنوز هیچگونه تاریخ رسمی در مورد زمان عرضه آن منتشر نشده است ضمن اینکه قیمت این دستگاه هنوز هم مشخص نیست. شاید در تاریخ ۲۹ آگوست اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد