هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

سونی سه گوشی جدید را وارد بازار خواهد کرد

طرافداران گوشی‌های سونی به زودی شاهد عرضه سه گوشی جدید از این این شرکت خواهند شرکت سونی سه گوشی جدید با نام‌های Xperia Acro S ، Xperia tipo Dual و Xperia Advance را به زودی وارد بازارها خواهد کرد. در ادامه به بررسی کلی این سه گوشی و ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم.

Sony Experia Acro S یک گوشی آندرویدی می‌باشد که با صفحه نمایش ۴٫۳ اینچ و موتور Barvia عرضه می‌شود. از جمله مهمترین ویژگی‌های این گوشی پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی ، جی پی یو Adreno 220 ، یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی را می‌توان نام برد. لازم به ذکر است که سیستم‌عامل اولیه آن نیز آندروید ۴ (ساندوسچ بستنی) می‌باشد.

Sony Experia Advance درواقع ورژن آمریکایی گوشی Experia Go است. سیستم عامل این گوشی آندروید ۲٫۳ می‌باشد و صفحه نمایشی به اندازه ۳٫۵ اینچ دارد. پردازنده ۱ گیگاهرتزی ، رم ۵۱۲ مگابایت ، ۸ گیگ حافظه داخلی از جمله دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌باشند.

Sony Experia Tipo Dual یک گوشی دو سیمکارته می‌باشد. سیستم عامل این گوشی آندروید ۴ (ساندویچ بستنی) بوده و همچنین Tipo Dual با صفحه نمایشی به اندازه ۳٫۵ اینچ طراحی شده است. Tipo Dual با پردازنده تک هسته ای (۸۰۰ مگاهرتزی) عرضه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد