هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

الترالپ 430 یک الترابوک جدید لینوکسی


سازنده کامپیوترهای لینوکسی ZaReason در حال عرضه یک لپ تاپ سبک و باریک با نام UltraLap 430 است که تمام مشخصاتی که می توان از یک الترابوک مدرن انتظار داشت را دارد، اما ویژگی که این دستگاه را از سایر الترابوک های موجود در بازار جدا می کند این است که UltraLap 430 به همراه سیستم عامل لینوکس عرضه می شود و نه ویندوز. قیمت این دستگاه از ۸۹۹ دلار آغاز می شود و هم اکنون از طریق فروشگاه ZaReason در دسترس می باشد.

این الترابوک دارای صفحه نمایشی ۱۴.۱ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، خروجی HDMI، اسلات SD Card، یک پورت اترنت، وای فای و بلوتوث است. ابعاد آن ۱۳.۴ در ۹.۲۵ در ۰.۷۵ اینچ و وزن آن ۳.۵ پوند یا ۱.۵۸ کیلوگرم می باشد. در مدل پایه آن از یک پردازنده ۲ هسته ای Intel Core i3 Ivy Bridge، چهار گیگابایت رم، یک اس اس دی ۳۲ گیگابایتی و یک باتری ۶ cell استفاده شده است. کاربر این امکان را دارد که پردازنده آن را به Core i5 و ظرفیت رم و SSD آن را افزایش دهد.

شرکت ZaReason نسخه های مختلفی از لینوکس را در اختیار کاربر قرار می دهد که شامل Ubuntu 12.04, Debian, Fedora, یا Linux Mint می باشد. شما همچنین می توانید انواع های مختلفی از ابونتو مانند Kubuntu یا Edubuntu را سفارش دهید، حتی گزینه ای برای تعیین سیستم عاملی که در لیست نیست هم وجود دارد.

در حالیکه هیچ چیزی وجود ندارد که بخواهد جلوی شما را از خرید یک الترابوک که دارای سیستم عامل ویندوز است بگیرد، دستگاهی که می توانید بعد از خرید نسخه ای از لینوکس را هم در کنار آن نصب کنید، در مقابل مزایای زیادی هم وجود داردی تا دستگاههایی مانند محصول شرکت ZaReason را سفارش دهید. در ابتدا این موضوع اهمیت دارد که شما می توانید مطمئن باشید که سخت افزار شما بخوبی با سیستم عامل کار میکند، نکته دوم این است که شما مجبور نیستید تا تنظیمات خاصی را برروی آن انجام دهید و همه چیز تنظیم شده در اختیارتان قرار میگیرد. به هر حال انتخاب با شماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد