هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

جدید ترین دوربین کامپکت نیکون Coolpix L610

نیکون جدیدترین دوربین کامپکت خود را معرفی کرد. این دوربین که کولپیکس L610 نام دارد دارای ۱۶ مگاپیسکل کیفیت تصویر بوده و از سنسور CMOS بهره میبرد. زوم این دوربین ۱۴X و به شکل اپتیکال است.

از دیگر ویژگی‌های این دوربین نیکون صفحه‌ی نمایش ال سی دی ۳ اینچی می باشد، این دوربین قادر به ضبط تصاویر با کیفیت فول اچ دی بوده و از باتری های سایر  AA نیز پشتیبانی می کند. سبکی و جم و جوری این دوربین باعث شده تا برای تمامی خانواده‌ها انتخاب مناسبی به حساب بیاید.

دوربین دیجیتال Nikon Coolpix L610 قرار است تا در ماه سمپتامبر در ایالات متحده به صورت عمده و جزیی به فروش گذاشته شود. قیمتی که برای این دوربین در نظر گرفته شده است ۲۴۹٫۹۵ دلار می باشد. همچنین این دوربین در سه رنگ مشکی، قرمز و نقره ای تولید خواهد شد.

لنز ۲۵-۳۵۰ میلی متری این دوربین مجهز به لرزش گیر اپتیکال تصویر نیز می‌باشد تا لرزش دست شما را تا حد زیادی جبران کند و از تاثیر آن در عکس گرفته شده تا حد ممکن جلوگیری نماید. در ضمن حالت واید ۲۵ میلی متر نیز فاصله‌ی کانونی خیلی خوبی برای پوشش میدان دید خیلی وسیع می باشد.

این دوربین در ضمن توانایی ضبط ویدیویی ۱۰۸۰p Full HD را دارد که آن را در بین دیگر دوربین های سری L متمایز و منحصر بفرد می‌کند. در قسمت پشتی این دوربین یک نمایشگر ۳ اینچی با رزولوشن ۴۶۰,۰۰۰ پیکسل قرار گرفته است که رزولوشن نسبتا بالاییست تا بتوانید با دقت خیلی زیادی تصویری که می‌خواهید ثبت کنید و در ضمن عکسی که می‌گیرید را مشاهده نمایید. همچنین یک فلاش بالا جهنده نیز در بالای آن وجود دارد که بتوانید در فقدان نور هم عکاسی کنید.

L610 همانند بسیاری دیگر از دوربین های هم رده از نوع Point to Shoot یا نشانه و عکس می‌باشد. بدین ترتیب که برای عکاسی با آن کافیست که دوربین را بر روی مود عکاسی اتوماتیک هوشمند قرار دهید، آن را به سوی سوژه نشانه بروید و دکمه‌ی شاتر را بفشارید تا بهترین و با کیفیت ترین عکس گرفته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد