هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

با هدست Vulcan Pro Gaming لذت صدایی باکیفیت را تجربه کنید


محصولات ROG شرکت ایسوس برای گیمرهای حرفه‌ای نامی آشنا محسوب می‌شوند. ابزارهایی که در این گروه قرار می‌گیرند سخت‌افزارهای لازم برای ایجاد و راه‌اندازی یک پلتفرم کامل در اجرای بازی‌های پیشرفته امروزی از جمله مادربرد، کارت گرافیکی، کامپیوترهای دسکتاپ و قابل حمل و انواع ابزارهای جانبی صوتی را شامل می‌شوند.

Vulcan Pro Gaming یک هدست از سری ROG است که برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده. طراحی این هدست به گونه‌ای است که در زمان اجرای بازی و در طول مسابقات بازی‌های کامپیوتری بهترین پوشش صوتی از فضای بازی و موقعیت سایر گیمرها را برای بازیکنان فراهم نماید.

ایسوس در ساختار این هدست از یک پردازنده صوتی ROG Spitfire بهره برده است که با استفاده از ترکیبی از فناوری‌های فعال و غیرفعال در زمینه حذف نویز می‌باشد. ایسوس اولین برند در این زمینه می‌باشد که از یک پردازنده مخصوص سیگنال با نام ROG Spitfire بهره می‌برد و همچنین نیازی به نصب درایور ندارد.

ROG Spitfire سه فناوری افزایش کیفیت صدا را ارایه می‌کند: FPS EQ، ۷٫۱ Virtual Surround و هدفون آمپلی‌فایر که هر سه بدون نیاز به اینترفیس نرم‌افزاری و تنها با یک کلید روشن/خاموش قابل استفاده خواهند بود.

با استفاده از فناوری حذف صدای فعال، این هدست قادر به بلوکه کردن حداکثر ۸۵ درصد از صداهای خفیف می‌باشد. از طرفی با کمک فناوری حذف صدای غیر فعال، نویز محیطی به میزان ۳۰ دسی‌بل کاهش خواهد یافت. به‌کارگیری فوم ضربه‌گیر با پوششی از چرم هواگیر ژاپنی، میکروفن قابل تفکیک و کابل جداشونده در ساختار این هدست، دستیابی به دقت و آرامش بیشتر در حین بازی برای گیمرها را آسان‌تر خواهد کرد. کیفیت صدا، کارایی و نیز راحتی این هدست توسط گیمرهای حرفه‌ای مورد تایید قرار گرفته است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد