هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

GigaByte S1080؛ تبلتی پر سرعت با سیستم عامل Windows 7

تبلت GigaByte S1080 یک تبلت مبتنی بر Windows 7 است که برای اشخاصی که می‌خواهند از سیستم‌عامل Windows 7 نسخه دسک‌تاپ روی دستگاهی قابل حمل‌ونقل و با صفحه لمسی استفاده کنند، ساخته شده است.

این تبلت دارای صفحه نمایش۱۰/۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴×۶۰۰ است که لمسی بوده و از نوع خازنی است. روی این صفحه نمایش، یک محافظ صفحه مات قرار دارد که به شما این امکان را می‌دهد که از آن در محیط‌های خارج و در زیر نور آفتاب نیز استفاده کنید.

این تبلت به پردازنده دو هسته‌ای Intel Atom N570 با فرکانس۱/۶۶ گیگاهرتز، به همراه ۲ گیگابایت حافظه RAM و یک هارد درایو ۳۲۰ گیگابایتی مجهز است. وزن این تبلت ۸۹۵ گرم بوده و قطر آن حدود ۱۵ میلیمتر است.

این تبلت به دلیل داشتن انواع و اقسام پورت‌های مختلف مانند USB 3.0، یک تبلت همه کاره به شمار می‌رود. پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، یک پورت شبکه گیگابایتی، دو جک صدا، یکSD Card Reader، شیار SIM Card، پورت VGA و یک شیار برای باتری اضافی از پورت‌های این تبلت است. این تبلت همچنین دارای یک جفت بلندگو، میکروفن داخلی و بلوتوث نسخه ۰/۳ است.

در مورد باتری این تبلت هم باید بگوییم، در صورت استفاده از تمام پورت‌ها می‌توانید انتظار ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه تا ۴ ساعت و ۱۵ دقیقه طول عمر داشته باشید. وب‌کم ۱/۳مگاپیکسلی S1080 هم کیفیت بسیار بالایی دارد ولی در محیط‌های با نور ضعیف، کمی تصاویر تیره‌تر از حالت عادی به نظر می‌رسد.

پس اگر به یک تبلت Windows 7 نیاز دارید، GigaByte S1080 با پورت‌های فراوان و سخت‌افزار قدرتمندی که دارد، یکی از انتخاب‌های موجود برای شما است.

به طور کلی، وجود انواع و اقسام پورت‌های مختلف شامل USB 3.0 و USB 2.0 و شبکه و VGA و…، سرعت و عملکرد خوب در مقایسه با رقبا، تجهیز به صفحه نمایش مات که کار کردن با این تبلت در فضاهای پرنور را آسان کرده است، تجهیز به بدنه با کیفیت که اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند و… از نقاط قوت این تبلت است.

تبلت هفت اینچی گیگابایت با قیمتی در حدود یک میلیون و ۴۹۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با ضمانت آواژنگ به بازار عرضه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد