هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

عرضه کارت‌گرافیک ایسوس به همراه یک پد ماوس بازی برای گیمرها

شرکت ایسوس به تازگی مدلی جدیدی از کارت‌گرافیکی خانواده Direct CU II خود را همراه با یک هدیه دوست داشتنی به بازار ارائه کرد.

این شرکت در یک حرکت جالب کارت‌گرافیکی HD7870 DCII خود را همراه با یک پد ماوس بازی معروف Diablo III به بازار ارائه کرده است تا کلی طرفداران بازی معروف DBIII را خوشحال کند.

این کارت‌گرافیک که یکی از محصولات جدید این شرکت است مجهز به پردازنده‌گرافیکی ۲۸ نانومتری HD7870 (با کد رمز Pitcairn)‌ است که در کنار آن از دو گیگابایت حافظه GDDR5 استفاده شده است.

اما مهم‌ترین ویژگی این محصول که آن را از کارت‌های گرافیک استاندارد مجزا می‌کند وجود خنک‌کننده Direct CU نسل دوم است که در این فناوری لوله‌های انتقال حرارت ارتباط مستقیمی با پردازنده گرافیکی دارد و این موضوع باعث انتقال سریعتر گرما به پره‌های الومینیومی خنک‌کننده می‌شود.

علاوه بر این استفاده از آلیاژ Super Alloy در قطعات مدار رگولاتور باعث افزایش چشمگیر عمر مفید این کارت‌گرافیک شده است. علاوه بر این بر‌اساس اطلاعاتی که ارائه کرده است این ماوس Pad همراه با محصولاتی مانند مادربورد‌ ROG Maximus V Formula/ThunderFX، دسکتاپ ROG TYTAN CG8890 و مدل‌های دیگری از کامپیوتر‌های دسکتاپ هم ارائه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد