هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تبلت هیبریدی فوجیتسو Q702 معرفی شد


شرکت فوجیتسو این هفته از یک تبلت هیبریدی (ترکیبی) جدید با نام Fujitsu Q702 پرده برداری نمود، تبلتی که دارای یک داک کیبورد انتخابی نیز می باشد. این تبلت جدید فوجیتسو دارای صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی HD AH-IPS ضدتابش نور و پردازنده اینتل ایوی بریج Core i3 یا Core i5 است.

برروی تبلت Fujitsu Q702، رم ۴ گیگابایتی DDR 3 و برای محل ذخیره سازی اطلاعات از SSD با ظرفیت ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت استفاده شده است. گرافیک آن نیز Intel HD 4000 می باشد و باتری این تبلت جدید فوجیتسو تا حدود ۹ ساعت دوام دارد.

Fujitsu Q702 قرار است در سه ماهه سوم سال جاری میلادی و با قیمت ۱۰۹۹ دلار عرضه شود. اگر در مورد سیستم عامل آن کنجکاو هستید، بد نیست بدانید فوجیتسو تصمیم به استفاده از سیستم عامل ویندوز ۷ Professional مایکروسافت برروی آن گرفته است، اما این تبلت به گونه ای طراحی شده تا بعد از عرضه رسمی ویندوز ۸ از سوی مایکروسافت بتوان آن را برروی این تبلت نصب نمود. پس از این نظر هم نگرانی وجود ندارد.

Ben : تبلت بسیار خوبی هست که می تونه با تبلت های هیبریدی و ویندوز ۸ جدیدی که اخیرا توسط شرکت های سامسونگ،ایسوس،لنوو و MSI معرفی شد رقابت کنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد