هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

با ASUS N53TK کارایی و کیفیت را لمس کنید

در راستای توسعه هرچه بیشتر محصولات رده  چند‌رسانه‌ای، شرکت ایسوس به تازگی نوت‌بوکی را روانه بازار کرده است که امکانات و قابلیت‌های خوبی را در فضایی مناسب به کاربر ارائه می‌کند.

 این نوت‌بوک که N53TK نام دارد مجهز به سری جدید APU‌های شرکت AMD است که پردازنده و کارت گرافیکی را به صورت مجتمع روی یک Die به کاربر ارائه می‌کند.

این نسل از APU‌های AMD از کارایی و توان مصرفی پایین‌تری نسبت به نسل قبل خود برخوردار هستند و قابلیت‌های خوبی را به کاربر ارائه می‌کند.

با وجود این که این APU مجهز به پردازنده گرافیکی مجتمع است با این وجود ایسوس از یک پردازنده گرافیکی مجزا HD7670 با دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی استفاده کرده است.

همچنین  این دستگاه از یک صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با حداکثر دقت ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل بهره می‌برد. بر اساس اطلاعات ارائه شده مادربورد این نوت‌بوک مجهز به چیپ‌ست AMD M780G است و از حداکثر ۸ گیگابایت حافظه DDR3-1600 پشتیبانی می‌کند.

از دیگر امکانات این محصول می‌توان به درایو‌ بلوری (به صورت اختیاری)، پورت USB3 (به صورت اختیاری)، کارت خوان حافظه، وب کم HD و هارددیسک ۷۵۰ گیگابایتی با حداکثر سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه (البته مدل‌های دیگر هارددیسک هم وجود دارد) اشاره کرد.

از آن جایی که این محصول در سری چند‌رسانه‌ای این شرکت قرار می‌گیرد از فناوری Sonic Master که از همکاری تیم توسعه‌دهنده ایسوس و Bang&olufsen ایجاد شده است، استفاده کرده است.

این فناوری باعث توسعه فرکانس‌های صوتی و ارائه صدا‌های بهتر به کاربر می‌شود. به نظر با وجود APU جدید AMD‌ در این محصول باید شاهد کارایی خوبی از این محصول در پردازش‌های گرافیکی و پخش تصاویر ویدیوی HD باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد