هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

معرفی کارکردهای مفید مودم ها

اگر کمی در مورد ابزارهایی که در اختیار دارید، دقیق‌تر بوده و در موردشان بیشتر بدانید مسلما می‌توانید بیشتر از چند نیاز خود را از طریق آن‌ها برآورده کنید.

یکی از مهم‌ترین ابزارهای دیجیتالی که در چند سال گذشته در همه جا وجود داشته و هر کسی حداقل یکی از آن‌ها را در محل کار یا خانه‌اش داشته است، مودم بوده است.

از آن جایی که بدون اینترنت نمی‌توان بود و همیشه به این فناوری نیاز داریم، داشتن یک مودم خوب هم به همان اندازه برای دسترسی به اینترنت، حیاتی خواهد بود. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که از مودم سیستم خود می‌توانید استفاده‌های بهتری هم داشته باشید

در این هفته به شما نرم‌افزاری را معرفی خواهیم کرد که یک امکان جدید و بسیار کاربردی به سیستم شما اضافه می‌کند.

این نرم‌افزار که Snappy Fax نام دارد، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید کارهایی را که از طریق دستگاه فکس قابل انجام است، تا حدی انجام دهید.

شاید شما هم از این موضوع اطلاع نداشته باشید که مودم شما می‌تواند کارهای بسیار مفیدی مانند کار کردن به جای یک تلفن خانگی با تمامی امکانات را انجام داده و از همه مهم‌تر قادر است که به یک دستگاه فکس تبدیل شود.

اگر شما نرم‌افزاری را که معرفی کردیم روی سیستم خود نصب کنید به آسانی قادر خواهید بود که تمامی اعمالی که از طریق یک دستگاه فکس انجام می‌شود را با استفاده از سیستم خود انجام داده و به این ترتیب در انجام هزینه‌های زیادی که مربوط به یک دستگاه فکس می‌شود، صرفه جویی کنید.

در واقع این برنامه از طریق فکس مودم‌ها که در حال حاضر در همه جا به راحتی و با هزینه‌ای بسیار پایین در دسترس هستند، می‌تواند نامه‌ها را دریافت یا ارسال کند.

البته از این برنامه نمی‌توان توسط مودم‌های ADSL که فاقد ویژگی فکس هستند، استفاده کرد.

از توانایی‌های این برنامه می‌توان به امکان ارسال فکس از طریق ویندوز اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید هر گونه نامه‌ای را روی رایانه شخصی خود دریافت کنید. علاوه بر این، می‌توانید اطمینان داشته باشید که این برنامه برای ارسال و دریافت عکس‌ها در قالب نامه‌ها نیز مشکلی نخواهد داشت.

از دیگر مزایای این نرم‌افزار می‌توان به این مورد اشاره کرد که تمامی فکس‌های شما بر اساس روز، تاریخ و زمان دریافت، مرتب خواهند شد. همچنین در تنظیمات این برنامه امکانی در نظر گرفته شده که به صورت خودکار فکس‌های دریافتی شما را به شماره‌های دیگری فکس یا ایمیل کند.

همچنین امکان ذخیره‌سازی فکس‌های دریافتی به فرمت PDF وجود دارد و شما می‌توانید برای ارسال فکس‌های مورد نظر خود به گونه‌ای عمل کنید که تمامی نامه‌های ارسالی یا دریافتی توسط مرورگرهای اینترنتی هم قابل نمایش باشد.

همچنین این برنامه دارای امکانی است که با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های مورد نظر خود را نیز ویرایش کنید.

از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به این مورد اشاره کرد که شما می‌توانید گزارش‌های روزانه یا حتی ماهیانه مورد نظر خود را از تمامی اعمالی که به ارسال یا دریافت فکس مرتبط بوده است، مشاهده کنید. این برنامه را می‌توانید از نشانی

http://www.snappysoftware.com/down

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد