هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

بهترین بازی های آندروید و IOS در ماه جون ۲۰۱۲

در جون ۲۰۱۲ بازی های بسیار فوق العاده ای برای سیستم عامل های آندروید و IOS منتشر شد.از جمله این بازی ها می توان Asphalt 7 : Heat را نام برد که اینبار با گرافیک بهتر ، آهنگ های زیبا در حین انجام بازی و همان استایل معتادکننده خود منتشر شد.همچنین می توان بازی Max Payne را نام برد که با داستان هیجان انگیز خود توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند.

پایگاه خبری فناوری اطلاعات زومیت در این پست بهترین بازی های منتشر شده در ماه جون ۲۰۱۲ را به شما معرفی می کند.این لیست شامل ۵ بازی با نام های Asphault 7 : Heat ، Max Payne ، Temple run : Brave ، Pocket planes و Besieged 2 می شود.

1-Asphalt 7 : Heat برای آیفون و آیپد

اسفالت اینبار در ورژن هفتم خود با بیش از ۶۰ ماشین حرفه ای و همچنین ۱۵ آهنگ فوق لعاده در حین بازی منتشر شد که در هاوایی و مسکو انجام می شود.مهمترین نکته در مورد این بازی ، قوی تر شدن امکان بازی آن به صورت multiplay (چندنفره) می باشد.بدین صورت که شما می توانید این بازی را پنج نفره انجام دهید و این عامل جذابیت بازی را برای کاربران دوچندان کرده است.

2-Max Payne mobile بر روی IOS و آندروید

max Payne mobile داستان مامور مخفی است که به او تهمت قتل زدند و همچنین او خانواده خود را در جریانی از دست داده است.او مردیست که هیچ چیز برای از دست دادن ندارد و تصمیم می گیرد که از دشمنانش انتقام بگیرد.

پس از انتشار این بازی ، استقبال فوق العاده ای از آن شد و طبق نظر سنجی های بدست آمده Max Payne Mobile توانسته است در اولین ورژن خود کاربران بسیاری را به خود جذب کند.

1x1.trans بهترین بازی های آندروید و IOS در ماه جون 2012

 

3-Temple Run : Brave بر روی IOS و آندروید

این بازی از روی یک فیلم ساخته شده است و در مورد پرنسس مریدا می باشد.این پرنسس باید از دشمنان خود فرار کند و همین امر بازی را برای مخاطبانش بسیار جذاب کرده است.محیط کاربری این بازی در طبیعت می باشد و با توجه به گرافیک بالایش به عنوان یکی از بهترین بازی های سال شناخته می شود.

1x1.trans بهترین بازی های آندروید و IOS در ماه جون 2012

 

4-Pocket Planes

این بازی اثری دیگر از خالقان بازی Tiny Tower می باشد که به سبک استراتژی می باشد.بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار نیست اما داستانی بسیار جالب دارد.

1x1.trans بهترین بازی های آندروید و IOS در ماه جون 2012

 

5-Besieged 2

اگر شما یکی از طرفداران سری بازی های قلعه هستید ، به شما پیشنهاد می کنیم بازی Besieged 2 را تجربه کنید.این بازی ابتدا در مارچ ۲۰۱۲ برای آیفون و آیپد منتشر شد و در نهایت در ماه جون ۲۰۱۲ برای سیستم عامل آندروید عرضه گردید.بازی داستان خاصی را در بر ندارد و شما باید از قلعه خود در برابر بیگانگان محافظت کنید و در عین حال قلعه خود را گسترش دهید.

1x1.trans بهترین بازی های آندروید و IOS در ماه جون 2012

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد