هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

موتورولا آتریکس HD رونمایی شد

اگر علاقمند به اخبار و مطالب پیرامون اسمارت فون ها یا همان تلفن های هوشمند باشید و تنها به خواندن اخبار و مطالب مربوط به شرکت های اپل، سونی و سامسونگ بسنده نمیکنید احتمالا تا به امروز نام اسمارت فون های خانواده موتورولا آتریکس به گوش شما خورده است، تلفن های هوشمندی که با آنکه تبلیغات زیادی بر روی آنها صورت نمیگیرد، محصولاتی فوق العاده می باشند.

موتورولا قبلا نسل دوم از موتورولا آتریکس را وارد بازار کرده است که در ایران نیز به نسبت تبلیغات و استقبال بسیار ضعیفی که از محصولات این شرکت میشود فروش نسبتا خوبی داشته اند. مدتی پیش شایعاتی به گوش میرسید که موتورولا تصمیم دارد نسل سوم از خانواده آتریکس را وارد بازار کند که بر خلاف زمانی که محصولاتی از سامسونگ یا اپل معرفی میشوند زیاد سروصدا ایجاد نکرد و حتی پیش بینی ها و طرح های مفهومی که از محصولات این دو شرکت میبینیم در مورد موتورولا شاهد نبودیم. به هر صورت موتورولا نسل سوم از خانواده تلفن های هوشمند آتریکس که Motorola Atrix HD نام دارد را با قرار دادن نامش بر روی وب سایت این شرکت معرفی نمود.

همانطوری که در تصویر بالا مشاهده میکنید و براساس لوگویی که بر روی اسمارت فون خورده است، موتورولا این اسمارت فون را همانند مدل های قبلی آن برای شرکت AT&T عرضه کرده است که البته با خرید کد آنلاک آن که معمولا حدود ۱۰-۲۰ دلار قیمت دارد میتوان از این اسمارت فون در کشورهای دیگر و شبکه های GSM و البته ایران استفاده نمود.

اما در مورد مشخصات فنی موتورولا آتریکس HD اعلام شده است که این دستگاه دارای پردازنده ای ۲ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل، دوربین ۱.۳ مگاپیکسل برای تماس های تصویری و صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی اچ دی همراه با ColorBoost میباشد. یک گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی ۸ گیگابایت که امکان ارتقا آن از طریق کارت های حافظه خارجی تا ۳۲ گیگابایت میباشد، از دیگر مشخصات فنی آتریکس HD می باشد.

پشتبانی از وای فای ، بلوتوث و همانند انتظار شبکه های ۴G را نیز باید به لیست دیگر قابلیت های این تلفن هوشمند اضافه نمود. همچنین اعلام شده است که آتریکس HD همراه با اندروید نسخه ۴.۰ عرضه میشود، اما این احتمال وجود دارد که با توجه به عرضه نسخه ۴.۱ اندروید یا لوبیای ژله ای و همچنین مالکیت موتورولا توسط گوگل، آتریکس اچ دی آپدیت به آخرین نسخه اندروید را نیز دریافت کند.

موتورولا آتریکس HD دارای ضخامتی برابر با ۸.۴ میلیمتر میباشد و درب باطری آن از جنس فیبر کربن ساخته شده که در دست گرفتن آن احساس فوق العاده ای را به کاربر منتقل میکند. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و حدود زمانی که این محصول وارد بازار خواهد شد منتشر نشده است.

نظر شما در مورد این محصول و بطور کل اسمارت فون های شرکت موتورولا چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد