هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

هیجان دانلود در پاتوق دی ال

دانلود آهنگ | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار

تبلت های Surface مایکروسافت معرفی شدند


بعد از چند روز شایعات فراوان در مورد مراسمی که قرار بود مایکروسافت میزبان آن باشد بالاخره بامداد امروز این مراسم برگزار شد و محصول جدید مایکروسافت یک تبلت جدید با نام Surface tablet بود. از مدت ها قبل شایعاتی در این مورد به گوش میرسید که مایکروسافت در حال آماده سازی یک تبلت مخصوص می باشد تا با سیستم عامل جدید خود، آن را وارد بازار کند و این احتمالات با صحبت های استیو بالمر در سالن Milk Studios در شهر لس آنجلس رنگ واقعیت بخود گرفت.

Steven Sinofsky از تیم مایکروسافت در این مراسم در مورد سخت افزار تبلت Surface مایکروسافت توضیح داد که دو مدل از Surface PC های مایکروسافت وجود خواهد داشت که یک مدل از آنها همراه با چیپ ۲۲nm Ivy Bridge اینتل عرضه خواهد شد و دیگری دارای چیپ ARM و سیستم عامل Windows RT.

مدلی که همراه با Windows RT عرضه میشود تنها ۹.۳ میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن در حدود ۶۸۰ گرم میباشد. این تبلت در مدل های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهند شد و صفحه نمایشی ۱۰.۶ اینچی خواهند داشت. در مورد صفحه نمایش اعلام شده است که ClearType HD خواهد بود.

اما تبلت Surface که با پردازنده اینتل عرضه میشود، ویندوز Windows 8 Pro خواهد داشت و ضخامت آن ۱۳.۵ میلیمتر خواهد بود. وزن این مدل ۸۶۰ گرم خواهد بود و از USB 3.0 پشتیبانی میکند. این مدل نیز همانند مدلی قبلی دارای کیس منیزیمی خواهد بود. یکی از تفاوت های دیگری که در این مدل وجود دارد، مقدار حافظه داخلی آن میباشد که در ۲ مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه میشوند. این مدل همچنین دارای یک قلم نیز میباشد که ظاهرا به بدنه تبلت میچسبد. همانند مدل اول صفحه نمایش نیز ۱۰.۶ اینچی ClearType Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود.

هر ۲ مدل تبلت همراه با کاور های ویژه ای معرفی شده اند که در ادامه آنها را نیز معرفی خواهیم کرد. در مورد قیمت نیز مایکروسافت هنوز توضیح دقیقی نداده است اما پیش بینی میشود قیمتی در حد و حدود تبلت های ARM و الترابوک های اینتل داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد